«رویا افشار» بازیگر سال‌های دور تلویزیون درباره تفاوت کار در سینما، تئاتر و تلویزیون بیان کرد: حقیقتش تفاوت کار در این سه مدیوم را تکنیک‌ها مشخص می‌کند نه اصل ناب حرفه. به این معنی که با ساختاری جدا و شرایط دیگر مواجه هستیم و تفاوت‌ها، چندان ما به عنوان بازیگر مشخص نمی‌کنیم و کارگردان است که این تفاوت‌ها را با نوع بینش خود مشخص می‌کند. همچنین فیلمنامه‌ها هستند که مشخص می کنند چه چیزی در خور تلویزیون و سینما است. بنابراین ما یکسری قواعد را می‌شناسیم و نسبت به آنها آگاه می‌شویم ولی در اصل مطلب تفاوتی ندارد.

رویا افشار بازیگر عکس بازیگر زن با چفیه/ رسانه ملی وظیفه دارد در خدمت مردم باشد

بازیگر سریال «آیینه» درباره تعداد زیاد بازخورد مردمی در آثار تلویزیونی نسبت به سینمایی نیز توضیح داد: خیلی طبیعی است که مخاطبان تلویزیون بیشتر هستند؛ تلویزیون اگر به وظیفه خود عمل کند، رسانه ملی است چون در دسترس همگان است اما سینما و تئاتر برعکس تلویزیون، انتخاب مردم هستند و شاید نوعی حرفه‌ای‌گری محسوب می‌شوند و نمی‌توان از خانواده‌ای که سطح زندگی متوسط دارد انتظار داشته باشیم ماهیانه دو فیلم ببیند اما تلویزیون متعلق به آنهاست و رسانه ملی وظیفه دارد در خدمتشان باشد و از آنجایی که قرار بوده در خدمت مردم باشد طبیعتاً ارتباط مردم بیشتر و صمیمانه‌تر است.

 

بازیگر فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» که در بخش چشم انداز سیمرغ فجر حضور دارد، در پایان درباره اینکه کار در کدام مدیوم را بیشتر دوست دارد، گفت: برای من کار در سینما، تئاتر و تلویزیون تفاوتی ندارد و آنجایی که ادب و اخلاق خودم را فراموش نکنم و احترام به مردم را از یاد نبرم و مبنای هنری کارم در نظر گرفته شود، بیشتر دوست دارم کار کنم.