روز یکشنبه، هشتم اسفند، عوامل نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» از جمله لیندا کیانی و چهار بازیگری که نقش خواهران او را در این نمایش بازی می‌کنند، مهمان کافه خبر بودند. دیداری که مشروح آن به زودی منتشر خواهد شد.

«خانه‌ای در انتهای خیابان بهار»، روایت همبستگی، تفاوت و اتحاد خواهران یک خانواده است که در غیاب پدر و مادر و در پی جابجایی و فروش خانه، در آستانه زوال و فروپاشی است. ندا هنگامی پس از کارگردانی نمایش «ماضی استمراری» و تجربه‌گرایی نمایش «نیم‌روز اسکاتلند» که بازخوانی مکبث شکسپیر بود، در تجربه این روزهایش به سراغ متنی از محمد چرمشیر  رفته است که با دراماتورژی مرضیه ازگلی اجرا می‌شود.

لیندا کیانی (مهناز)، مهسا ایرج‌پور (ناهید)، معصومه رحمانی (کلاله)، شیرین اسماعیلی (یلدا) و نازنین بیاتی (لاله) خواهران مغموم «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» هستند که گفت‌و‌گویشان با هم راه به جایی نمی‌برد و به تک‌گویی درونی تبدیل می‌شود.

عصر یکشنبه هشتم اسفند  ندا هنگامی به همراه پنج بازیگر و تهیه‌کننده‌اش هادی علی‌محمدی به خبرگزاری خبرآنلاین آمدند تا برای گفت‌و‌گو در مورد «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» مهمان کافه خبر باشند؛ گفت‌و‌گویی که به زودی منتشر خواهد شد.

 

TJtWuRFU6IgM