پرویز پرستویی هم خواننده شد

پرویز پرستویی پس از تجربه‌هایی که در سالهای گذشته در حوزه موسیقی و دکلمه داشته، این بار با همکاری یغما گلروئی، اقدام به تولید آثاری در قالب تک آهنگ به همراه موزیک ویدئو در فضای اجتماعی کرده است و این آثار در آخرین مراحل تولیدی خود قرار دارند و به زودی جزئیات و اطلاعات آن رونمایی و منتشر خواهد شد.

پرویز پرستویی پیش از این با انتشار آثاری در قالب دکلمه همچون آلبوم «بی‌بی جان»، «عشق است» و «بابایی» (با بیژن مفید)، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم «دوستت دارم» زنده یاد ناصر عبداللهی در سال ۱۳۷۹ با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی می‌باشد که به صورتی فایل صوتی منتشر شده است.

اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و  نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد که گفته می‌شود در آن به یکی از مهم ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه بسیاری از جامعه هنری نیز هست، پرداخته شده است.

 سازمان هنری – رسانه‌ای «اوج» که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم درخشان «بادیگارد» را داشته، تهیه کننده این دو موزیک ویدئو است.