آقای بازیگر: به خاطر درآمد ایفای نقش نمی‌کنم
هادی حجازی‌فر بازیگر؛ در خصوص عملکرد امسال سینمای ایران گفت: به نظر من هر  سال در جشنواره‌ها شاهد یک سال ضعیف و سال بعد شاهد یک سال خوب هستیم و من امیدوارم این ضعف موقت باشد؛ چون من خیلی از فیلم‌هایی را که امسال دیدم، دوست نداشتم و نگرانم که فروش خوبی نداشته باشند. به هر حال سینما با مخاطب زنده است ولی امیدوارم سال بعدی، سال پر رونقی برای سینما باشد. 
 
وی در خصوص ملاک هایی که برای انتخاب نقش‌هایش دارد، گفت: من در حال تجربه کردن هستم و شانس آوردم که در دو کار خوب بازی کردم. من خود را بازیگری تجربی می دانم و در این حوزه در حال تجربه کسب کردنم و می‌خواهم یاد بگیرم. تا به حال شش فیلم بازی کردم و همه آن ها را دوست داشتم که کار کردم و باید دید که برای هر کدام چه اتفاقی می افتد؛ چون به هر حال بری از خطا نیستم و اگر کاری را می‌کنم به خاطر علاقه ام به آن فیلمنامه است و به خاطر درآمد در هیچ کاری ایفای نقش نکردم. 
 
حجازی‌فر در خصوص علاقه اش به کارگردانی، اظهار داشت: من اصلا برای فیلمسازی وارد سینما شدم و از بازیگری سوء استفاده می کنم تا یکسری روابط کاری پیدا کنم و بتوانم فیلم خودم را بسازم. 
 
وی در خصوص زمان مد نظرش برای فیلمسازی گفت: دوست دارم در جشنواره سال نود و هفت فیلم داشته باشم. 
 
این بازیگر در خصوص علاقه‌اش به سبک های فیلمسازی گفت: برای فیلم اول علاقه مهم نیست و باید دید شرایط عملی شدن کدام یک از ایده‌هایم فراهم می شود. من دفاع مقدس را دوست دارم؛ به ژانر کمدی علاقه دارم و فکر می کنم که در آن خوب هستم و در واقع رنگین‌کمانی از علایق را دارم. 
 
حجازی فر در خصوص استفاده کردن از بازیگران جدید در فیلم هایش اظهار داشت: بستگی به فیلم نامه دارد. ما بازیگران چهره ای داریم که به شدت بازیگران خوبی هستند و در فیلم هم ایجاب می کند که ما از چهره های جدید استفاده کنیم؛ ولی در کل دوست دارم از بازیگران تئاتر کمک بگیرم و آن ها را به سینمای ایران معرفی کنم.