پیمان ذاکری مدیر برنامه‌های امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ گفت: خدا را  شکر امیر تاجیک حال خوبی دارد.
 
وی ادامه داد: جواب آزمایش این خواننده هم آماده شده و خدا را شکر جواب آزمایش منفی بوده و نگرانی‌ها برطرف شد.
 
ذاکری تصریح کرد: امیر تاجیک سلامت است و به کار حرفه ای بازگشت.
 
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: این خواننده موسیقی پاپ هم اکنون نیز مشغول تمرین است چرا که ما 5 فروردین ماه کنسرتی را در شهر تنکابن داریم و به همین جهت هم اکنون مشغول تمرین وا جرایی کردن برنامه‌ها هستیم. 
 
مدیر برنامه‌های امیر تاجیک همچنین توضیح داد: آلبوم جدید این خواننده را جمع کرده ایم و حدود 8 قطعه آماده انتشار است که البته دو کار جدید دیگر هم به این مجموعه اضافه خواهیم کرد.
 
وی افزود: به امید خدا آلبوم جدید خواننده قطعه "زیر آسمان شهر" را در نیمه اول سال 1396 منتشر می کنیم.
 
ذاکری یادآور شد: مجوزهای این قطعه ها گرفته شده و دو اثر از این مجموعه تا پیش از عید نوروز پخش می شود که یکی از آن ها کلیپ است و دیگری یک قطعه صوتی به نام "پنجره " است.
 
وی همچنین گفت: هم اکنون 7 قطعه را به عنوان تک قطعه به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای دریافت مجوز ارائه داده ایم و این دو، سه قطعه که ساخته شده هم اکنون در مرحله میکس و مسترینگ قرار داد و به امید خدا کارهای آن را در نیمه اول سال انجام می دهیم تا به مرحله انتشار برسد.
 
مدیر برنامه‌های امیر تاجیک تصریح کرد: امید تاجیک بیشتر در زمینه تنظیم قطعه‌های آلبوم فعالیت داشته والبته یکی دو اثر را هم ساخته و آماده کرده است و در این مسیر برای ساخت موسیقی از آهنگسازان دیگری هم استفاده کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: به امید خدا در فصل بهار کنسرت امیر تاجیک پس از مدت ها در شهر تهران برگزار می شود که هم ا کنون مشغول ایجاد تغییراتی در تاریخ آن هستیم.