«کارگر ساده نیازمندیم» در ۲ نسخه آماده می‌شود

سید ابراهیم عامریان مجری طرح و سرمایه‌گذار درباره  زمان مناسب اکران فیلم گفت: فیلم دارای پروانه نمایش است و بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود. ما درخواست اکران فیلم در نوروز 96 را داشتیم که امکان اکران فراهم نشد و احتمالاً در اکران دوم نوروز اوایل اردیبهشت ماه یا عید فطر قرار می‌گیرد. 

وی درباره اکران فیلم در حوزه آمریکای جنوبی توضیح داد: قرارداد با پخش کننده خارجی بستیم و اکران این فیلم در کشورهای حوزه آمریکای جنوبی از جمله شیلی، برزیل، آرژانتین ، پاراگوئه، اورگوئه، خواهد بود. اکران فیلم احتمالاً همزمان یا با چند روز تاخیر نسبت به ایران در آمریکای جنوبی نمایش داده می‌شود. 

عامریان درباره دوبله فیلم توضیح داد: ظرف چند روز آتی سفری به آمریکای جنوبی خواهم داشت تا دوبلورها را برای فیلم انتخاب کنم. فیلم به دو زبان اسپانیایی و پرتغالی دوبله می‌شود و در برخی از سینماها نیز با زیرنویس اسپانیایی و پرتغالی نمایش داده خواهد شد زیرا برخی از تماشاگران علاقمند هستند فیلم را با زبان اصلی ببینند. 

بنابراین گزارش، «کارگر ساده نیازمندیم» جزء آثار متفاوت سینمای اجتماعی خواهد بود و با روایت مشکلات یکی از قشرهای کم درآمد جامعه  با اقبال خوبی از در جشنواره فیلم فجر مواجه شد. پخش فیلم در ایران به حوزه هنری واگذار شده است. 

 آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.