سرمایه‌گذاری جدید آقای بازیگر
به گزارش دیلی میل، این بازیگر که در مسایل زیست محیطی فعالیت می‌کند اعلام کرده قصد دارد در یک کمپانی متمرکز بر تولید محصولات پرورشی که غذاهای منجمد دریایی تولید می‌کند سرمایه‌گذاری کند.

دی کاپریو گفت: برآوردها نشان می‌دهد جمعیت زمین تا سال ۲۰۲۵ به ۹ میلیارد نفر می‌رسد و طبیعتا این جمعیت نیاز به غذا دارد و این می‌تواند فشار فوق‌العاده‌ای بر منابع طبیعی وارد کند. 
 
 
 

بازیگر مشهور در این بیانیه افزود: عذاهای دریایی نخستین منبع پروتئینی است که در دسترس یک میلیارد نفر از جمعیت زمین قرار داد اما تغییر آب و هوایی بیش از پیش بر ماهی‌گیری فشار آورده و دارد ثبات طبیعی اقیانوس‌ها را از بین می‌برد.

وی افزود: بهره‌برداری از اقیانوس‌های ما اکوسیستم‌های دریایی را در آستانه فروپاشی کامل قرار داده و موجب می‌شود دیگر نتوانیم دریاها را به عنوان یک منبع غذایی قابل اعتماد که هزاران سال در اختیارمان بود در دسترس داشته باشیم.

دی کاپریو در ادامه نوشته است: این کمپانی شیوه‌هایی با ثبات برای پرورش آبزیان ترتیب داده که با گسترش یک راه حل امن می‌تواند به تغذیه جمعیت روبه رشد سیاره کمک کند.

دی کاپریو سرمایه‌گذاری‌های دیگری هم با هدف حمایت از محیط زیست انجام داده که سرمایه‌گذاری در یک کمپانی تولید منابع چای از جنگل‌های اکوادور و تولید الماس‌هایی با میزان کربن صفر در کالیفرنیا از آن جمله است.

اما این اولین باری است که بازیگر ۴۲ ساله فیلم «تایتانیک» وارد صنعت تولید غذای دریایی می‌شود.