پای خرید و فروش غیرمجاز حیوانات وحشی به خندوانه باز شد
 شب گذشته برنامه تلویزیونی «خندوانه» با اجرای رامبد جوان در آخرین هفته سال 95 با حضور چهار عروسک جدید این برنامه به روی آنتن شبکه نسیم رفت. 
 
جوان در ابتدای برنامه با پرداختن به موضوع شلوغی‌های شب عید و خانه‌تکانی آخر سال، صحبت‌های خود را آغاز کرد و پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای «کیا» بازیگر بخش نمایشی، در استودیو خندوانه حضور یافت و فضایی کمیک را ایجاد کرد.  
 
همچنین در ادامه و در بخش‌های گزارشی، ویدئویی از وفای به عهد اکبر زنجانپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به نمایش گذاشته شد و پس از آن چهار عروسک فصل جدید خندوانه در استودیو حاضر شدند.  
 
چهار عروسک جدید «غنچه»، «مارال»، «فرخنده» و «یاسمن» شب گذشته با دردسرهای جدید خود و پس از حفر یک تونل در استودیوی خندوانه به روی صحنه حاضر شدند و با هدیه دادن یک مار به جوان، صحبت‌های خود را پیرامون خرید و فروش غیرمجاز حیوانات شروع کردند.  
 
کارگردان این برنامه تلویزیونی به همراه عروسک‌های جدید خندوانه، از فروش غیرقانونی حیوانات وحشی گفت و پس از پخش بخش‌های گزارشی از اجرای استندآپ کمدی مخاطبان، برنامه را با همان دعای همیشگی برای سلامتی و روزی ملت ایران به پایان رساند.