آخرین آمار از انتخابات الکترونیکی خانه‌های مطبوعات

بر اساس اعلام سامانه خانه مطبوعات، تا 21 اسفند، 2889 نفر ضمن ثبت نام، با تکمیل مدارک، کد پیگیری دریافت نموده و در حال بررسی تایید عضویت توسط خانه های مطبوعات و ادارات ارشاد هر استان هستند که عضویت حدود 500 نفر تایید نهایی شده است.

 

طبق آمار سامانه خانه مطبوعات، استان های «فارس، کرمان، قزوین، خراسان رضوی و البرز» به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام اعضا را به خود اختصاص داده اند و استانهای «فارس، آذربایجان غربی و کردستان» بیشترین صف انتظار برای بررسی عضویت افراد ثبت نام شده را دارند.

همچنین از زمان آغاز اعلام نامزدی(18 اسفند) تا پایان 21 اسفند، 67 نفر در استانهای مختلف، نامزدی خود را برای انتخابات، اعلام و در سامانه ثبت کرده اند که استانهای اردبیل و قزوین بیشترین تعداد نامزد ثبت نامی را داشته اند.

 

فهرست اسامی نامزدهای ثبت نام شده در سامانه تا تاریخ 22 اسفند فهرست اسامی نامزدهای ثبت نام شده در سامانه (تا 22 اسفند)

 

طبق اعلام قبلی، فرصت اعلام نامزدی تا 25 اسفند ماه است و 25 تا 28 اسفند نیز زمان بررسی صلاحیت نامزدها خواهد بود.

 

 شایان ذکر است اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir  نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام نمایند. کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده اند نیز می توانند با ثبت نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارایه درخواست عضویت خویش اقدام نمایند. همچنین جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.

ثبت نام در این سامانه جهت شرکت در انتخابات هیات مدیره خانه های مطبوعات در سراسر کشور که به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است.

 

فهرست تمام کاربران سامانه خانه مطبوعات و وضعیت شان در سامانه (تا 22 اسفند) فهرست تمام کاربران سامانه خانه مطبوعات و وضعیت شان در سامانه (تا 22 اسفند)