فصل دوم لیسانسه‌ها در حال تصویربرداری است

سیاوش چراغی پور بازیگر سریال تلویزیونی "لیسانسه ها" گفت: پس از اینکه فصل اول سریال "لیسانسه ها" با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شد، سروش صحت هم اکنون مشغول تولید فصل دوم این مجموعه است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاق هایی که در آخرین صحنه های مربوط به فصل اول این سریال رخ داد، در سری جدید این سریال شخصیت های جدیدی به سریال اضافه می شوند.

چراغی پور تصریح کرد: همچنین با در نظر داشتن اینکه در فصل اول این سریال تصویربرداری چند ماه زمان برد، فکر می کنم تصویربرداری فصل دوم نیز به اندازه فصل اول زمان ببرد.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امسال در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر، با فیلم سینمایی " تابستان داغ" حضور داشتم.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: در فیلم سینمایی " تابستان داغ" نقش داماد خانواده را ایفا می کردم که در کارهایش، نوعی رفتارهای غیرعادی دیده می شود و می توان گفت شاید کمی بدجنس باشد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه تصویربرداری فصل دوم سریال " لیسانسه ها" همچنین ادامه دارد، امیدوارم این اثر با پخش شدن در سال 1396 با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شود.

چراغی پور خاطرنشان کرد: همچنین امیدوارم فیلم سینمایی " تابستان داغ" پس از اکران عمومی، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شود.

گفتنی است، در فصل اول سریال "لیسانسه ها" بازیگرانی همچون سیاوش چراغی پور، هوتن شکیبا، امیر حسین رستمی، امیر کاظمی، کاظم سیاحی و بیژن بنفشه خواه به ایفای نقش پرداخته اند.