واکنش خواننده پاپ مشهور به بازی شهاب حسینی در نقش بنیامین

بنیامین بهادری و شایلی محمودی در سال 95 با هم ازدواج کردند و طبیعتا بعید بود که ما بی‌خیال آن‌ها بشویم. این گفتگو هم نکاتی دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

داستان حضور شایلی از کجا شروع شد؟

 

وقتی قرار شد بازی کنم دیدم در انتخاب نقش رو به روی من که دختری هندی است، تردید دارند. گفتم اجازه بدهید که آن نقش را شایلی بازی کند کارگردان به من گفت من ایشان را ندیده‌ام. مگر شایلی هندی صحبت می‌کند؟ من پیشنهاد دادم که جلسه‌ای بگذارند و او را ببینند و پس از برگزاری جلسه قربان به من زنگ زد و گفت ایشان از همه شما بهتر بازی می‌کند!

 

یعنی پیشنهاد حضور شایلی، مستقیم از شما مطرح شد؟

 

بله کسی نمی‌دانست که شایلی هندی است و می‌تواند بازی کند من به آن‌ها گفتم.

 

خودتان از پیش به این موضوع فکر کرده بودید؟

 

از همان وقتی که بازی در «سلام بمبئی» را به من پیشنهاد دادند به این موضوع فکر کرده بودم ولی اگر از اول این پیشنهاد را می‌دادم با مقاومت روبرو می‌شد صبر کردم و تقریبا به هیچ کس حتی به خود شایلی هم نگفتم تا روزهای قبل از فیلمبرداری و مسافرت گروه به هند حرفی نزدم فکر می‌کنم روز اخر بود و تصمیم داشتند به محض ورود به بمبئی از چند بازیگر که قبلا تست گرفته بودند یکی را انتخاب کنند همان روز من این پیشنهاد را دادم حتی برای خواندن ترانه‌ام در فیلم هیچ اصراری نداشتم و چندین ترانه از دیگران انتخاب کرده بودند وقتی به مرور جلو رفتیم هم تهیه کننده و هم کارگردان گفتند که حتما تو باید بخوانی که در نهایت من دو ترانه ساختم و در فیلم خواندم.

 

دوست نداشتید اولین تجربه‌تان سینمایی‌تر و از فضای تجاری دورتر باشد؟ شاید آن موقع می‌توانستید استعدادتان را بهتر بروز دهید.

 

اگر کسی بخواهد بفهمد بنیامین بازیگر است یا نه،  به نظرم در همان چند سکانس اول می‌فهمد که این شخص باید ادامه بدهد یا خیر و ربطی به فیلم و قصه ندارد ما یک خروجی پرمخاطب داشتیم و مردم به همدیگر توصیه می‌کردند که کار را ببینند ولی شاید این گونه که شما می‌گویید نمی‌توان سلام بمبئی را با فیلم فرهادی مقایسه کرد. درست است که این فیلم اسکار بگیر نیست، ولی مردم با دیدن بازی من می‌فهمند که این بازیگر می‌تواند ادامه بدهد و فیلم‌های بهتری بازی کند یا نه.

 

لقبی که دوستداران‌تان برای شما انتخاب کرده‌اند آقای عشق است مخاطب شما با این پس زمینه ذهنی که در ذهنش دارد به تماشای «سلام بمبئی» نشست بعد از تماشای فیلم هم همان ذهنیت را درباره شما داشتند؟

 

بله این چیزی است که ان شاء الله تا دم مرگ از من جدا نمی‌شود.

 

یعنی واقعا شخصیت‌ شما همان آقای عشق خسته و غمگین است؟

 

نه چرا خسته و غمگین؟ همه مردم با آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره بالا و پایین پریدند.

 

دوست دارید ایده‌آل‌ترین تصویری که از شما در صفحه جادویی دیده می‌شود چه باشد؟ من فکر می‌کنم آقای عشق می‌تواند سکانس‌هایی را در سینما داشته باشد.

 

در موسیقی هم هنوز برداشت‌های جالبی در ذهنم دارم که آن‌ها را نساخته‌ام و اجرا نکرده‌ام در سینما که خیلی برایمان بکرتر است و هنوز خیلی تصاویر اتفاق نیفتاده‌ای است که من می‌توانم در آن صحنه‌ها حضور داشته باشم.

 

احیانا یکی از این تصویرها زندگی شخصی خودتان نیست؟ خواننده‌ای که به هر حال هیچ کس نمی‌دانست فرزند و همسر دارد و آن اتفاق‌ها افتاد آیا دوست نداشتید سناریوی واقعی زندگی‌تان فیلم شود؟

 

سئوال‌تان برایم خیلی غم‌انگیز است امیدوارم بعد از من آن فیلم را بسازند چون دلم نمی‌خواهد با ان مواجه شوم.

 

اگر قرار به ساختنش باشد و خودتان در آن فیلم بازی کنید دوست دارید کدام بازیگر در نقش نسیم بازی کند؟

 

من به ساخت چنین فیلمی فکر نکرده بودم و الان هم که شما درباره‌اش صحبت کردید آن را دور می‌بینم حتی به بازی خودم در آن فیلم فکر نکردم، ترجیح می‌دهم افراد دیگری در این فیلم بازی کنند ادامه دادن این بحث اذیتم می‌کند لطمه ادامه ندهید.

 

فقط یک سوال دیگر آیا شهاب حسینی برای بازی در نقش بنیامینی که در یک تصادف همسرش را از دست می‌دهد، گزینه خوبی است؟

 

الان در مورد چیزی صحبت می‌کنید که شاید هیچ وقت اتفاق نیفتد با این حال باز هم وارد عینیت می‌شوید و مصداق تعیین می‌کنید ولی اشکالی ندارد شهاب گزینه بسیار خوبی است.