درخواست آقای کارگردان از رییس جمهور

نمایش «شلتر» به کارگردانی امین میری شب گذشته ، 18 فروردین در حالی با کار خود در تالار قشقایی پایان داد که شهیندخت ملاوردی ، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به اجرای این نمایش نشست.

امین میری پس از پایان اجرای این نمایش بیان کرد: بسیار خوشحالیم که خانم ملاوردی در اجرای پایانی نمایش «شلتر» حضور پیدا کرد و امیدوارم امشب که نمایش ما را مشاهده کردند، حرف‌های شخصیت «مینا»ی نمایش را به آقای روحانی برسانند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اخیرا با اقداماتی که توسط خانم ملاوردی انجام گرفته قرار بر این شده تا در قالب یک فعالیت خیریه تعداد زیادی از بانوان جرائم غیرعمد تأمین دیه و آزاد شوند. به هر صورت ما امیدواریم همانطور که آقای روحانی در ماجرای برجام کارهای بسیار خوبی انجام دادند کاری کنند که وضعیت کارتن خواب‌ها روزی سر و سامان پیدا کند.

ملاوردی پس از پایان نمایش با حضور در دفتر ریاست تئاترشهر با مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی دیدار و گفت‌وگو کرد. احمد مسجد جامعی ، علیرضا تابش، ایرج راد، مجید مظفری، احترام برومند، نازنین سهامی زاده از مهمانان ویژه اجرای پایانی نمایش «شلتر» بودند.

نمایش «شلتر» نوشته ساناز بیان، کارگردانی امین میری و تهیه کنندگی سجاد افشاریان که از روز 25 بهمن ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، جمعه شب 18 فروردین ماه در میان استقبال قابل توجه مخاطبان به اجرای خود پایان داد.