با یک پیامک بازیگر شوید

محمد تاجیک تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی پندار ، در گفتگو با پیرنگ از علاقمندان به بازیگری دعوت کرد ، تا در تست های بازیگری این مجموعه تلویزیونی شرکت کنند. تاجیک که سابقه چندین استعداد بازیگری را از میان علاقمندان به بازیگری ، به دنیای نمایش معرفی کرده ، معتقد است که بر خلاف رویه برخی فیلمهای سینمایی و تلویزیونی که غالبا از بازیگران مطرح و یا سفارشی استفاده می کنند ، باید مجالی برای ظهور چهره های مستعد این امر فراهم کرد.

کارشناسان صدا و سیما معتقدند که این مجموعه نمایشی، نقطه عطفی در پرداخت تلویزیونی به موضوعات معنوی خواهد بود. مجموعه پندار به تعداد ۳۶ برنامه ۵۰ دقیقه ای اولین بار به موضوعات جنجالی روز دنیا مانند: سال ۲۰۱۲، جن، آخرالزمان، آرماگدون، موعود، موسیقی و سینمای آخرالزمان، عرفانهای نوظهور، قربانی نمودن برای شیطان، شیطان پرستی، فراماسونری، بهائیت، کلیساهای خانگی و انجمن حجتیه میپردازد. بنا بر این گزارش، مجموعه تلویزیونی پندار جهت تولید بخش نمایشی خود جهت پخش از شبکه دو سیما از بازیگران خانم و آقا در رده های سنی ذیل انتخاب می نماید:
۶ الی ۹ ساله - ۱۹ الی ۲۵ ساله - ۲۳ الی ۲۶ ساله - ۴۳ الی ۵۵ ساله - ۳۷ الی ۴۵ ساله
همچنین در هر قسمت از این مجموعه یک بازیگر مهمان حضور دارند.

علاقمندان به بازیگری در این مجموعه می توانند جهت ثبت نام مشخصات و شماره تماس خود از طریق پیامک ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند و همچنین مشخصات فردی خود به همراه عکسی تمام قد را تا تاریخ ۲۵/۸/۱۳۹۰ به آدرس ایمیل Pendaar۲@gmail.com ارسال نمایند تا مراحل اولیه گزینش بازیگر صورت گیرد و انتخاب شدگان نهایی برای تست دعوت گردند.