«پسرعمو دخترعمو» پاییز اکران می‌شود

محمود غلامی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «پسرعمو دخترعمو» درباره زمان نمایش فیلم با مضمون کمدی گفت: آخرین مراحل صداگذاری فیلم باقی مانده  است که به محض آماده نمایش شدن برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد ارائه می‌دهیم.

وی درباره زمان مناسب اکران فیلم گفت: فیلم  به احتمال زیاد در پاییز اکران می‌شود و پخش آن برعهده موسسه رسانه فیلمسازان مولود است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر عمو و دختر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس و تهیه کنندگی مشترک محمود غلامی و قربان محمدپور پس از 33 جلسه تولید به کار خود پایان داد. 
«پسر عمو دختر عمو» یک کمدی موقعیت است و مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی، مهدی صبایی و نسیم فروغ و معصومه محمدپور بازیگران اصلی آن هستند.
داستان «پسر عمو دختر عمو» درباره زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی شان را حل کنند… .
این فیلم اولین تجربه بلند روح انگیز شمس محسوب می شود که پیش از این به عنوان دستیار و منشی صحنه در آثار متعدد سینمایی تجربه فعالیت داشته است.