رضا رویگری:چند جایی قرارداد بستم ولی تهیه‌کننده با دیدن وضعیتم منصرف شد
رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص آخرین وضعیت جسمی خود گفت: اگر یک انسان برای توصیف وضع خوب جسمانی از کلمه صد‌در‌صد استفاده کند، من الان هفتاد درصد از وضع جسمی خود راضی هستم. خدا را شکر نسبت به سالها و ماه‌های گذشته بهتر شده‌ام و همچنان درمان را ادامه می‌دهم.
 
وی در مورد حضور دوباره خود در بازیگری افزود: اگر دوستان هنرمند کیان را با اسب و شمشیرش می‌خواهند، که شرایط فعلی من اینطور نیست و باید من را اینگونه که هستم بپذیرند. چند جایی قرارداد بستم و تهیه‌کننده به محض دیدن وضعیتم منصرف شد.
 
بازیگر فیلم "خوب بد جلف" ادامه داد: بالاخره این سالها مریضی سختی را پشت سر گذاشتم و این دوستان باید بدانند شاید روزی خودشان هم به مشکلی برخورد کنند پس انتظار دارم این شرایط را درک کنند.
 
وی به سخت بودن انتخاب نقش بعد از مختارنامه اشاره و تصریح کرد: باید دید چه نقش‌هایی در آینده پیشنهاد می‌شود. منتها من نمی‌توانم هر نقشی را بپذیرم چون نمی‌خواهم نام کیان مختارنامه را خراب کنم. دلم می‌خواهد سریعتر سالم شده و کارهای خوب انجام دهم.
 
بازیگر سریال "مختارنامه" از وجود دغدغه‌های مالی خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود تمام این سختگیری‌ها بالاخره مسائل مالی و روزمره هم وجود دارد. من باید بتوانم از پس هزینه‌های زندگی بر بیایم پس امیدوارم کار به جایی نرسد که برای درآمد هر کاری را قبول کنم.