عیدانه مهران مدیری با خانم بازیگر
شب گذشته مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی دورهمی با تبریک فرخنده میلاد حضرت ولی عصر (عج) به موضوع بهداشت و سلامت پرداخت و میزبان رویا تیموریان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شد.
 
مدیری ابتدای برنامه با تعریفی از بهداشت و سلامت، بینندگان را به تماشای اولین بخش نمایشی با ایفای نقش سیامک انصاری، سروش جمشیدی و مه‌لقا باقری دعوت کرد.
 
کارگردان دورهمی به سنت عیادت کردن در بیمارستان‌ها و موضوع حائز اهمیت سلامت روان اشاره کرد.
 
مدیری به طب سنتی و سختی‌های تشخیص پزشکی در دوران تاریخی ابن سینا و هم‌دوره‌هایش گفت.
 
تیموریان در ادامه برنامه وارد صحنه دورهمی شد و در خصوص شیطنت‌های کودکی و خاطرات خود و فعالیت‌هایش در رشته ورزشی والیبال گفت.
 
وی پیرامون گرایش خود به عرصه هنر و بازیگری بیان کرد: من با علاقه و همکاری شوهر خواهرم در رادیو و تماشای صحنه تئاتر و با خواندن رمان‌های متعدد پای به حوزه هنری گذاشتم.
 
وی از شروع کار خود در دوره طلایی سینما و همکاری با خانم خیراندیش و... گفت. 
 
همچنین در ادامه پیرامون اولین حضور خود در کادر تصویر بیان کرد: اولین کار تصویری‌ام سریال رعنا بود و بعد از آن بیشتر روی صحنه تئاتر کار می‌کردم و چون سینما هنوز شکل امروزی به خود نگرفته بود، فعالیت‌های تئاتری خود را ادامه دادم.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» عنوان کرد: تا به امروز از کارهایی که انجام داده‌ام راضی هستم و شخصیت مقتدرم را در سریال‌ها دوست دارم.
 
تیموریان از فعالیت دختران خود در عرصه فرهنگ و هنر گفت و به آرزوی خود از ساخت تماشاخانه‌ای کوچک برای اجرای نمایش اشاره کرد.
 
مدیری نیز در ادامه به علاقه‌مندی خود در تأسیس دانشگاه فرهنگ و هنر اشاره کرد ‌و از تیموریان قول گرفت تا در این دانشگاه همراهش باشد.
 
تیموریان با بیان نحوه آشنایی خود با مسعود رایگان همسرش، به همکاری خود با دخترانش اشاره کرد.
 
وی فیلم کافه ستاره را به کارگردانی سامان مقدم جزو تاثیرگذارترین آثار خود دانست و از تجربه سنگین برای بازی در فیلم زندان زنان گفت.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی شمس‌العماره عنوان کرد: ارتفاع و هم چنین هرگونه برخورد با خزندگان از جمله ترس‌های من است که به هیچ وجه از بین نمی‌رود.
 
تیموریان در پایان یکی از تیله‌های دوران کودکی خود را به موزه دورهمی اهدا کرد و در زندگی‌اش به عنوان تاثیرگذارترین افراد در زندگی خود از دختران، مسعود رایگان و خواهرزاده عزیزش نیما طباطبایی‌​ نام برد.