پیش تولید «شکرآباد ۳» در تابستان آغاز می شود

نویسنده سریال «شکرآباد ۳» گفت: در کنار قصه اصلی «شکرآباد»، قصه‌پردازی و خرده قصه هم داریم و داستان‌ها به شکل اپیزودیک با مضامینی چون اقتصاد مقاومتی طراحی شده‌اند.
«حسن وارسته» نویسنده سریال «شکرآباد 3» گفت: در حال حاضر مشغول نگارش سری سوم سریال «شکرآباد» برای شبکه نسیم هستیم و به احتمال فراوان قرار است تا اوایل تابستان پیش تولید را شروع کنیم. 

وی درباره تغییر قالب این سریال به کمدی موقعیت گفت: تلاش شبکه نسیم بر این بوده تا فضای شکرآباد از فضای قبلی فاصله گرفته و فیلم‌نامه‌ها فنی و تکنیکی‌تر شوند، همچنین از کمدی موقعیت نیز استفاده شود و گونه‌های جدیدی از کمدی را شاهد باشیم.

وارسته ادامه داد: در کنار قصه اصلی «شکرآباد»، قصه‌پردازی و خرده قصه هم داریم و داستان به شکل اپیزودیک با مضامینی چون اقتصاد مقاومتی طراحی شده‌اند.

وارسته با اشاره به تغییر در لیست بازیگران فصل‌های قبلی این سریال افزود: احتمال دارد تغییراتی در چینش بازیگران صورت گیرد و شاید تعدادی چهره‌های نام آشنا به این مجموعه تلویزیونی اضاه شوند. 

وی درباره لوکیشن‌های این اثر نیز گفت: به دلیل فضای موجود در قصه شهرک سینمایی غزالی، و بیابان‌های اطراف قم و کویر نمک از لوکیشن‌های اصلی‌مان خواهند بود. 

وارسته ضمن بیان اینکه دوست دارد با گروه تولید «پایتخت5» همکاری کند، اما درگیر کارهای دیگری است، بیان داشت: خیلی دوست داشتم من هم در گروه تولید این سریال باشم، اما با اینکه دوستان خوبم بارها تماس گرفتند، اما به دلیل اینکه دو سریال دیگر و یک نمایش کمدی در دست دارم متاسفانه نمی‌توانم آنها را در این سریال همراهی کنم.

«شکر آباد 3» درباره خانواده‌ای است که در کویر به دست راهزنان گرفتار می‌شوند و از یک شهر گمشده سر در می‌آورند و تا به شهر خود بازگردند اتفاقاتی برایشان می‌افتد. تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را شهاب عباسی به عهده دارد و حسن وارسته سرپرست نویسندگان به همراه حمزه صالحی و امیر شاداب مشغول نگارش این سریال هستند.