روایت یک معجزه از زبان خاله نرگس/ عکس
معجزه، کار شگفتی است که پیامبران الهی بر خلاف قوانین عادی و جاری طبیعت، به منظور اثبات ادعای نبوّت خویش انجام می‌دهند؛ کارهایی که انسانهای عادی از انجام دادن آنها ناتوانند.
 آزاده آل ایوب  مشهور به خاله نرگس، مجری برنامه‌های کودک رنگین‌کمان با روایت معجزه سلامت یک کودک سرطانی در صفحه اینستاگرامش عنوان کرداین پرندگان نذر مادری ست که فرزند سرطانی اش را صاحب آن خانه شفا داد و او با سید الکریم عهد بسته بود اگر فرزندم را به من بازگردانی جز این پرنده‌ها که دلخوشی کودکم است دارایی ندارم آن‌ها را به شما هدیه خواهم کرد.
آل ایوب نوشت: 
 
"اینجا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام است، خانه خورشید خانه‌ای که قرار است بچه‌ها در آنجا آواز بخوانند و شادمان باشند و این مرغ عشق‌ها آن‌ها را به نظاره بنشینند و پایکوبی کنند.
این پرندگان نذر مادری ست که فرزند سرطانی اش را صاحب آن خانه شفا داد و او با سید الکریم عهد بسته بود اگر فرزندم را به من بازگردانی جز این پرنده‌ها که دلخوشی کودکم است دارایی ندارم آن‌ها را به شما هدیه خواهم کرد؛ و حالا چند روزی می‌شود که خانه قلب آن زن از کرامات حضرت روشن شده و این پرنده‌ها لانه ساختن در جوار سیدی که ثواب زیارتش ثواب زیارت سیدالشهداء است."