حضور میترا حجار در «شعله کندو»

کارگردان فیلم "شاخ کرگدن" گفت: فیلم "خضراء" به تازگی به "شعله کندو" تغییر نام داده و بعد از پایان مراحل پس از تولید برای دریافت پروانه ساخت به شورا ارسال شده است.

محسن محسنی‌نسب تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی "خضراء" گفت: این فیلم به تازگی به "شعله کندو" تغییر نام داده و بعد از پایان مراحل پس از تولید برای دریافت پروانه ساخت به شورا ارسال شده است.

وی درباره بازیگر اصلی این فیلم افزود: محمدرضا گلزار، پژمان بازغی و رضا عطاران جزو گزینه‌های اصلی بازی در نقش اول این فیلم هستند. با همه آنها صحبت‌های اولیه انجام شده اما تا قبل از گرفتن پروانه ساخت نمی توان قراردادی با آنها بست زیرا برای امضاء قرارداد نیاز به ارائه بازه زمانی تولید به بازیگران است.

کارگردان "شاخ کرگدن" ادامه داد: به تازگی سفری به گرجستان داشته و علاوه بر تست بازیگران گرجی حاضر در این فیلم لوکیشن‌های آن را انتخاب کرده‌ام. بخشی از این فیلم در این کشور فیلمبرداری خواهد شد.

وی درباره نقش اول زن فیلم "شعله کندو" تصریح کرد: این فیلم بازیگر نقش اول زن نیز دارد و فعلاً صحبت‌های اولیه با میترا حجار به پایان رسیده و به محض دریافت پروانه ساخت برای بستن قرارداد اقدام می‌کنیم.

کارگردان فیلم "یاس‌های وحشی" در مورد زمان تولید این اثر تاکید کرد: این فیلم در ادامه فیلم‌های رزمی و اکشن مخصوص سینمای من بوده و ادامه‌ای بر یاس‌های وحشی محسوب می‌شود. این فیلم به محض گرفتن پروانه ساخت از ماه آینده شروع به کار کرده و قصد دارم آن را به سی‌ششمین جشنواره فیلم فجر برسانم.

محسنی‌نسب در مورد اکران فیلم "شاخ کرگدن" خاطرنشان کرد: فیلم مراحل نهایی خود را به رسانده و به زودی برای دریافت پروانه نمایش ارسال می‌شود. گرچه می‌دانم که خیلی از فیلمها در صف هستند اما به شخصه دوست دارم این فیلم اکران عید فطر باشد.