۴۷ متر پایین به سمت سینمای وحشت+عکس

فیلم سینمایی " ۴۷ متر پایین‌" فیلمی در ژانر وحشت و هیجان بوده که به زودی در سطح جهان اکران عمومی خود را آغاز می‌کند. 
  
 ۴۷ متر پایین به کارگردانی یوهانس رابرتس ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ در سینماهای امریکای شمالی اکران شده و پس از آن راهی چین می‌شود. 

 
47 متر پایین
 
 

این فیلم دو خواهر به نام‌های لیزا و کیت است که تصمیم می‌گیرند عازم سفری به مکزیک جهت غواصی شوند. این در حالی بوده که در آن آب پر از کوسه‌های وحشی است. 
  

کیت می‌خواهد این کار را برای هیجان کوسه‌ها انجام دهد، ولی لیزا برای اینکه دوستش دل او را شکسته، می‌خواهد با این کار حال و هوای خود را عوض کند. آن‌ها سوار بر قایقی به کاپیتانی تیلور می‌شوند. اوج ترس و برانگیختگی آن‌ها وقتی است که متوجه می‌شوند که یک کوسه در فاصله ۲۰ فوتی آن‌ها در حال شنا کردن و نزدیک شدن است.
 
47 متر پایین
 

  

ناشر اصلی فیلم یعنی دیمنشن فیلم در ابتدا قرار بود در ۲ اوت ۲۰۱۶ فیلم را در آمریکای شمالی منتشر کند. با این حال در ۲۵ ژوئیه مجله ورایتی اعلام کرد که امتیاز شرکت دیمنشن فیلم به شرکت اینترتینمنت استدیوز واگذار شده است. اینترتینمنت استدیوز برنامه انتشار فیلم برای ۲ اوت ۲۰۱۷ را لغو کرد و اعلام کرد که فیلم در سال ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.
 
47 متر پایین
 

  
مندی مور در نقش لیزا، کلر هولت در نقش کیت، متیو موداین در نقش کاپیتان تیلور، یانی گلمن در نقش لوئیس، کریس جی. جانسون در نقش خاویر، سانتیاگو سگورا در نقش بنیامین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.