به زودی؛ اکران "آزاد به قید شرط"
امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فعالیتهای خود در عرصه بازیگری سال 96 گفت: پیش از نوروز پیشنهادات زیادی به من شد و حتی قرار بود که طول ایام تعطیلات را سر فیلمبرداری باشم اما بنا به دلایلی حضورم در هیچ کدام از این آثار اتفاق نیافتاد.
 
وی از ارائه پیشنهادات تازه خبر داد و افزود: به تازگی دو فیلمنامه و یک نمایشنامه به من پیشنهاد شده که در حال مطالعه و بررسی این پیشنهادات هستم اما هنوز هیچکدام از آنها به مرحله ثبت قرارداد نرسیده است.
 
وی درباره زمان اکران فیلم "آزاد به قید شرط" اذعان کرد: طبق آخرین صحبت‌ها قرار بود به زودی این فیلم اکران شود اما به تازگی متوجه شدم که این فیلم اواخر تابستان اکران عموم خواهد شد. 
 
 
بازیگر فیلم "چ" با اشاره به همکاری دوباره در اجرای یک نمایش تصریح کرد: در میان نمایشنامه‌های پیشنهادی، یکی از آنها که محصول گروه خودمان و به کارگردانی "حسین کیانی" است را پذیرفته‌ام و به امید خدا برای تیر و مرداد امسال در تماشاخانه باران روی صحنه خواهیم رفت. 
 
 
دلاوری با تاکید بر همکاری دوباره خود با کیانی خاطرنشان کرد:  همیشه کار با حسین کیانی را دوست داشته و از حضور در این گروه احساس خوبی دارم. سال گذشته هم ما نمایشی را به نام "همسایه آقا" روی صحنه بردیم که در آن من با شهرام حقیقت دوست، مهدی پاکدل و حبیب دهقان نسب همبازی بودم.