«دیرین دیرین» فانتزی می‌شود

«علی درخشی» طراح، کارگردان و نویسنده انیمیشن گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید انیمیشنی جدید هستیم که قرار است از نیمه خرداد ماه وارد  مرحله تولید شویم.

وی ادامه داد: هنوز نامی برای این اثر انتخاب نکردیم و اگر طبق برنامه‌ریزی‌هایمان پیش رویم باید پخش از اوایل تابستان در فضای مجازی و احتمالا تلویزیون آغاز شود.

کارگردان انیمیشن «دیرین دیرین» در پاسخ به اینکه فضای موجود در این اثر تا چه میزان با «دیرین دیرین» متفاوت است، بیان داشت: این انیمیشن روزانه شبیه به «دیرین دیرین»، اما با حال و هوایی متفاوت است. ضمن اینکه فانتزی‌اش بیشتر از «دیرین دیرین» است.

وی ادامه داد: فضای قصه‌ها مثل دیرین دیرین در گذشته اتفاق نمی‌افتد و کاملا به روز است. همچنین تعداد کاراکترها بیشتر از آنجا است و قالب متنوع‌تری دارد.

درخشی درباره انتخاب گوینده‌های این انیمیشن نیز عنوان داشت: با اینکه محمدرضا علیمردانی یکی از دوستان خوب و حرفه‌ایم است، اما مثل دیرین دیرین به جای همه شخصیت‌های این اثر صحبت نمی‌کند. این کار بسیار گسترده‌تر از دیرین دیرین است و به دلیل اینکه شخصیت‌های متفاوتی دارد، به گوینده‌های بیشتری هم نیاز دارد و هنوز معلوم نیست کدام گوینده به جای کدام شخصیت حرف می‌زند.