خبری برای ثبت نام کننده بن کارت نمایشگاه کتاب

مهدی اکرمی مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های بانک شهر پیرامون بن کارت‌های دانشجویی دوره سی ام نمایشگاه کتاب اظهار داشت: پس از تسویه بانک شهر با وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی تاریخی اعلام خواهد شد تا دانشجویان، دانش آموزان و اساتیدی که بن کارت خود را دریافت نکرده‌اند به شعب مراجعه کنند.

وی در توضیح بیشتر ابراز داشت: پس از اعلام متقاضیان می‌توانند به شعب مراجعه کنند و سهم آورده خود را اخذ کنند و یا از خودپردازهای بانک شهر با کارت شتاب اقدام به خرید کنند.

اکرمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از متقاضیان کارت خود را دریافت نکرده اند گفت: حدود 6 هزار و 500 دانشجو، دانش آموز و اساتید بن کارت خود را دریافت نکرده اند.

اکرمی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه برخی از متقاضیان بخشی از بن کارت خود را خرید کرده و بخشی مانده این دسته باید چه کنند هم پاسخ داد: به نسبت قدر سهم پس از تسویه بانک با ارشاد این دسته از متقاضیان هم می‌توانند یا قدام به خرید با کارت شتاب کنند و یا به شعب مراجعه و سهم آورده خود را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش دانش آموزان آورده 25 هزار تومانی داشته و کارت 50 هزار تومانی دریافت کرده بودند و دانشجویان آورده 60 هزار تومانی داشته و کارت 100 هزار تومانی دریافت کرده‌اند.