از دردسرهای جراحی بینی تا علاقه به بازیگری آقای خواننده
شب گذشته رامبد جوان بعد از مدت‌ها پس از اجرای یکی از قطعات موسیقی خندوانه، از فرهنگ صحیح رانندگی در ترافیک صحبت کرد و با میزبانی از امیر تاجیک خواننده کشورمان این برنامه به روی آنتن رفت.
 
جوان در ابتدا در خصوص اجرای مسابقه خنداننده‌شو گفت: رقابت‌ها و همچنین داوری‌ها خیلی‌ سخت شده و به طور جدی از هفته آینده مسابقه به شکل جدی شروع می‌شود.
 
همچنین در ادامه برنامه تلویزیونی خندوانه، پس از اجرای بخش گزارشی مسابقه خنداننده شو و تمرین‌های شرکت‌کننده‌ها، امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ با اجرای تیتراژ سریال زیر آسمان شهر وارد صحنه شد و به گفتگو با کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه نشست.
 
تاجیک ابتدا ضمن سلام به همه بینندگان، به تیتراژ سریال «زیر آسمان شهر» در سال‌های ۷۹ تا ۸۰ اشاره کرد و گفت: ترانه «زیر آسمان شهرم برای رضا عطاران بود. ما آن سال‌ها با هم زندگی کردیم. بعد از شروع خوب مجموعه، تیتراژ ابتدایی و پایانی هم مورد استقبال قرار گرفت.
 
وی با اشاره به دوران کم‌کاری خود، تصریح کرد: زندگی فراز و نشیب‌های خودش را دارد تا اینکه برای من آنقدر گنج پنهان زندگی بزرگ دیده شد و هر لحظه اتفاقات قشنگی رقم خورد که سال ۱۳۹۲ آلبوم «زندگی» را منتشر کردم.
 
خواننده تیتراژهای تلویزیونی سپس قطعه «پنجمین دیوار» را اجرا کرد و قول داد تا برای کمک به کودکان بی‌سرپرست تعدادی از آلبوم‌های خود را به نفع این کودکان به مزایده بگذارد.
 
تاجیک پس از اجرای یک میان برنامه، به عمل جراحی بینی خود و حاشیه‌های ساخته شده توسط خبرگزاری‌ها اشاره کرد.
 
وی در خصوص جایگاه خودش در موسیقی عنوان کرد: من ابتدا در سن ۱۷ سالگی وارد عرصه تئاتر شدم و بعد از خواندن آواز بر روی صحنه تئاتر، به تشویق دوستانم در مرکز صدا و سیما برای واحد موسیقی ثبت‌نام کردم و بعد از گذراندن دوره‌های سولفژ خواننده تلویزیون شدم و کم کم مسیرهای مختلف را تجربه کردم.
 
خواننده قطعات موسیقی ایران در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی عنوان کرد: خیلی دوست داشتم در سینما و بازیگری ادامه بدهم، ولی کار سینما سخت است و من در حوزه موسیقی جاگیر شده بودم.
 
تاجیک در پایان یکی دیگر از آهنگ‌های خود را با عنوان قطعه «دنیای دیگر» اجرا کرد و با اصرار جوان و یکی از تماشاگران خندوانه از طولانی شدن دوران تجرد خود و دلایل ازدواج نکردنش گفت.
 
گفتنی است؛ در ادامه برنامه «خندوانه»، قسمتی دیگر از تمرین‌های خنداننده‌شو و جام حذفی به روی آنتن رفت و پس از اجرای استنداپ کمدی ارژنگ امیرفضلی به پایان رسید.