دورهمی تا پایان سال در شبکه نسیم تولید و پخش خواهد شد

امروز، شنبه سیزدهم خرداد ماه 96 با حضور رضا پور حسین ، قائم مقام سیما و مدیر شبکه 4 و مدیران شبکه نسیم ، مراسم تودیع و معارفه مدیر این شبکه برگزار شد. با برگزاری این مراسم دکتر محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم معرفی و از خدمات و تلاش های  حسین کرمی مدیر سابق این شبکه تقدیر شد.

 احسانی در این مراسم تجربه حضور در راس شبکه نسیم را یک تجربه ارزشمند برشمرد و نظم موجود در شبکه و توانمندی و توفیقات آنرا که حاصل مدیریت قبلی آن دانست ، ستود . 

در پایان این مراسم حکم دکتر مرتضی میرباقری، معاون رییس سازمان در امور سیما، برای دکتر محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم و نیز حکم انتصاب دکتر حسین کرمی به عنوان مدیر مرکز سیما فیلم توسط قائم مقام سیما به آنان اعطا شد.

در حاشیه این مراسم رضا پور حسین ، قائم مقام سیما ، اعلام کرد : با جابجایی مدیران شبکه نسیم ، هیچ تغییری در برنامه هایش شاخص این شبکه ایجاد نمی شود . به عنوان نمونه اخبار توقف پخش یا انتقال برنامه « دورهمی » به سایر شبکه های سیما صحت نداشته و این برنامه حداقل تا پایان سال جاری ، در شبکه نسیم تولید و پخش خواهد شد.

از جمله مسوولیت‌های پیشین محمد احسانی می توان به مدیریت شبکه یک سیما، مدیریت گروه اجتماعی شبکه سه سیما،مدیریت طرح وبرنامه و قائم مقام شبکه تهران، مدیریت کل طرح و برنامه معاونت سیما،معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری،مشاور و عضور شورای راهبردی شبکه سه، مدیرکل مطالعات وبرنامه ریزی راهبردی سازمان،معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی اشاره کرد.