رامین ناصر‌نصیر: فصل دوم «شهرزاد» پرماجرا و هیجان‌انگیز است

بازیگر سریال شهرزاد گفت: فعلاً فیلمبرداری اثر به صورت منظم ادامه دارد و قصه تا آخر ادامه دارد. حال اینکه کدام بخش از قصه در فصل دو و یا فصل خواهد بود نمی‌دانم اما آن چیز که قطعی است اینکه تا پایان داستان در این مجموعه حضور خواهم داشت.
رامین ناصر‌نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور خود در سریال شهرزاد 2 گفت: خوشبختانه در سریال شهرزاد 2 هم مثل سری اول این مجموعه حضور خواهم داشت.
وی درباره پیش‌بینی خود در مورد موفقیت فصل دوم این سریال افزود: معمولاً ساخت فصل دوم سریال‌های موفق ریسک است اما شهرزاد 2 با توجه به اینکه از همان ابتدا فیلمنامه آماده بود و از لحاظ قصه نسبت به سری اول رشد بسزایی داشت پیش بینی می‌کنم فصل دوم با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطب روبرو شود.
بازیگر سریال معمای شاه فصل دوم را با هیجانی بیشتر توصیف کرد و ادامه داد: فصل دوم شهرزاد نسبت به فصل اول پرماجراتر و هیجان‌انگیزتر است. به نظر من این سریال جذابیت‌های لازم برای جذب مخاطب در فصل دوم را کاملاً در خود دارد.
وی درباره همبازی‌های خود در فصل دوم اشاره کرد: همچون فصل اول من در همان خانواده هستم و با ترانه علیدوستی، سهیلا رضوی، نسیم ادبی و شهاب حسینی بازی دارم و از دوستان جدید تا اینجای کار با امیر جعفری همبازی شده‌ام.
ناصرنصیر درمورد احتمال حضور در شهرزاد 3 خاطرنشان کرد: فعلاً فیلمبرداری اثر به صورت منظم ادامه دارد و قصه تا آخر ادامه دارد. حال اینکه کدام بخش از قصه در فصل دو و یا فصل 3 خواهد بود نمی‌دانم اما آن چیز که قطعی است اینکه تا پایان داستان در این مجموعه حضور خواهم داشت.