فصل دوم «شهرزاد» ۱۲ روز دیگر توزیع می‌شود

تهیه‌کننده شهرزاد در آخرین اظهارات خود درباره این سریال تاکید کرده است، «شهرزاد ٢» فصلی جدید در سریال‌سازی ایران است و کیفیت داستانی و ساختاری و تکنیکی این فصل از فصل قبلی بسیار بالاتر است و مخاطبان سریال این نکته را در همان قسمت اول درخواهند یافت.

داستان سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری سید محمد امامی در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و ... ایفای نقش می‌کنند.

همچنین محسن چاوشی همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است.

شرکت "تصویر گستر پاسارگاد" پخش این مجموعه را بر عهده دارد و طبق اعلام این شرکت نسخه خانگی و دیجیتالی سریال شهرزاد همزمان در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

نسخه خانگی فصل دوم سریال شهرزاد شامل نسخه بلورِی و دی‌وی‌دی از طریق شهر کتاب‌ها، ویدیوکلوپ‌ها، مراکز عرضه فیلم و سوپرمارکت‌های سراسر کشور توزیع می‌شود.

همچنین نسخه دیجیتالی این سریال که به صورت جهانی پخش خواهد شد، با کیفیت فول اچ‌دی عرضه می‌شود و هموطنان خارج از کشور می‌توانند از این طریق به صورت قانونی به تماشای این سریال بنشینند.