«جوراب‌شو» قصه مردی عروسک‌ساز است
داریوش بابائیان تهیه‌کننده سینما، در خصوص اولین نمایش فیلم «جوراب‌شو»  اظهار داشت: اولین نمایش «جوراب شو» در جشنواره کودک خواهد بود و ما این فیلم را ساختیم، برای آن که با استقبال خوب گروه کودک روبرو شود، اما این که در عمل چه قدر از فیلم استقبال شود را باید در زمان نمایش فیلم مشاهده کرد.

وی در خصوص اکران عمومی این اثر سینمایی گفت: این فیلم صد در صد با سرگروه اکران عمومی خواهد شد و فکر می کنم که زمان اکرانش پاییز یا زمستان باشد.

بابائیان در خصوص سخت بودن اکران فیلم‌های کودک گفت: اکران «جوراب‌شو» سخت نخواهد بود. به این دلیل که ما با دیدگاهی به سمت ساخت این فیلم رفتیم که با مشکلی مواجه نشویم.

این تهیه‌کننده در خصوص قصه این فیلم اظهار داشت: این فیلم درباره عروسک سازی است و قصه مردی عروسک‌ساز را روایت می کند که عروسک هایش با او زندگی می کنند. دلشان می خواهد که سیرکی را برگزار کنند و در واقع این فیلم اثری موزیکال و مفرح است.

عوامل این فیلم عبارتند از:

بازیگران: سحر ولدبیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان، مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، نویسنده و کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مجری طرح: کیان بابائیان، تدوین: حامد رضی، مدیر تولید: مهدی احمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان: بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک‌گردانان و صدا‌پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعظی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور.