سریال‌هایی که بعد از رمضان پخش می‌شوند + تصاویر

«پنچری» سریالی با مضمون طنز، به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد که توسط مهران مهام برای شبکه سه در حال تولید است، دی ماه ۹۵ در بلوار ارتش و در شهرک نفت کلید خورد، این مجموعه در پایان راه تولید است و پس از ایام رمضان از شبکه سه سیما قرار است به روی آنتن برود.

یک داستان عاشقانه با مزه

مهام پیش از این درباره‌ی «پنچری» گفته بود: سریال «پنچری» می‌توانست زودتر از اینها کلید بخورد اما حساسیت روی فیلمنامه و قصه‌ها باعث شد با تمرکز روی نگارش و بازنویسی سریال به یک قصه جذاب دست پیدا کنیم و امیدوارم این مجموعه بتواند نظر مخاطبش را جلب کند.

در این سریال حمید لولایی در نقش عمو پرویز،‌ رضا نیکخواه در نقش حبیب، زهره فکور در نقش افسانه، مائده طهماسبی (آشفته)، مریم سعادت (متانت)، شهین تسلیمی (پوران)، شهره سلطانی(دنیا) ،رضا داود نژاد( قادر)،بهشاد شریفیان (بهشاد)،‌ فرزاد حاتمیان (سرایدار)، نازگل فرنقی (دختر بچه) و حمید غلامی (نگهبان شرکت) حضور دارند.

«پنچری» داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد و....

پرستاران دوباره می آیند

با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و پخش سریال مناسبتی، پخش ادامه‌ مجموعه‌ی پرستاران، به بعد از ایام رمضان موکول شد. این مجموعه از روز جمعه (۹ تیر ماه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مجموعه در حال حاضر مراحل تدوین، صداگذاری و موسیقی را به طور همزمان می‌گذراند. همچنین ۱۲ قسمت سریال برای بازبینی به پخش ارسال شده است.

سریا پ

به گفته داود هاشمی تهیه‌کننده، خط داستانی این سریال تغییری نداشته است اما از برخی نظرات که از سوی مخاطبان دریافت کردیم، در فصل جدید بهره بردیم.

بازیگران سریال پرستاران عبارتند از: امین زندگانی، لیندا کیانی، عاطفه رضوی، فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، فربیا نادری، محمد عمرانی، مهوش صبرکن، ‎میرطاهر مظلومی ، محمد فیلی، حسن اسدی، مرتضی کاظمی، شهرام قائدی، شهرام عبدلی، صفا آقاجانی، رضا توکلی، گیتی معینی، هما خاکپاش، فریده دریامج، نسرین نکیسا، شهنام شهابی، سیاوش خیرابی، اشکان اشتیاق، الهام طهوری، مختار سائقی، مهدی صبایی، محمد بزرگمهر، ایمان باقری، کاوه آشنا، باران زمانی، شیرین صفری، شیوا بلوچی، مریم یوسف، محمدرسول صفری، حسین سلیمانی، وحید شیخ زاده، مهرداد سلیمی، خسرو خان محمدی، محمدرضا رهبری، سپیده موسوی، المیرا دهقانی و...

پنجره ای به گذشته

سریال «پنجره‌ای به گذشته» هم از سه‌شنبه (ششم تیر ماه) ساعت ۲۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

کوین سالیوان، تهیه‌کننده این سریال است که تاکنون سریال‌هایی چون «آن شرلی»، «قصه‌های جزیره» و ... را ساخته است. این سریال محصول کشور کاناداست و بازیگران اصلی آن نیز شرلی داگلاس، دیلان پروونچر، کاترین گرین‌وود و تایرون سوج هستند.

گروه کارگردانی «پنجره‌ای به گذشته» را کن جوین‌ویل، استفن اسکاینی، دان مک‌بیریرتی و رومن بوچک تشکیل می‌دهند. این سریال شامل اتفاقات جدیدی است که مخاطبان می‌توانند آن را از شنبه تا پنجشنبه در شبکه دو سیما دنبال کنند. «خانواده» محور اصلی این سریال است که در قالب یک داستان سرگرم کننده و جذاب ارائه می‌شود. بینندگان شبکه دو سیما می‌توانند بازپخش مجموعه «پنجره ای به گذشته» را در ساعت های ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۳۰ مشاهده کنند.