واکنش مهدی امینی‌خواه به حواشی ملاقاتش با شاهرخ‌خان

 بازیگر فیلم "چپ دست" گفت: در ابتدای برنامه قرار بود این گفت‌وگو کاملاً دوستانه و صمیمی باشد و خود مجری این پیشنهاد را داده و سوال مربوط به سینمای هند را مطرح کردند. من احساس می‌کنم رفتار مجری این برنامه برای ایجاد جنجال شیطنت کردند.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حواشی به وجود آمده درباره گفت‌وگوی خود درخصوص پیشنهاد شاهرخ‌خان برای حضور در سینمای بالیوود گفت: متاسفانه از حاشیه‌های بوجود آمده درخصوص مصاحبه من با برنامه مردم گرام بسیار ناراحتم. مردم می‌توانند به سایت رفته و ویدئو کامل مصاحبه را ببینند تا تمامی شبهات از بین برود.

وی درباره کامل نبودن این ویدئو افزود: ویدئوی منتشر شده به صورت انتخابی و برای جنجال بیشتر به آن صورت پخش شد و به نظر من رفتار مجری برنامه هم در راستای همین جنجال آفرینی بود و برای رسیدن به این هدف به نوعی شیطنت می‌کرد. تمامی توضیحات من در برنامه کاملاً روشن است اما در ویدئوی تنظیم شده اتفاق عکس جلوه داده شده است.

بازیگر فیلم "چپ دست" درباره رفتار مجری برنامه مردم گرام تصریح کرد: در ابتدای برنامه قرار بود این گفت‌وگو کاملاً دوستانه و صمیمی باشد و خود مجری این پیشنهاد را داده و سوال مربوط به سینمای هند را مطرح کرد. من احساس می‌کنم مجری این برنامه برای ایجاد جنجال شیطنت کرد و اگر مردم برنامه را کامل می‌دیدند به این امر ایمان می‌آورند.

امینی‌خواه خاظرنشان کرد: پیشنهاد شاهرخ خان به من یک اتفاق معمولی در سفری شخصی بود و طی یه گپ دوستانه شکل گرفت و آن طور نبود که برای من کارت دعوت بفرستند. متاسفانه تدوین و کوتاه کردن فیلم و رفتار مجری برنامه کمی اذهان عمومی را نسبت به گفته من به شک واداشت.