مهران مدیری بعد از «دورهمی» چه می کند؟

رامین ناصرنصیر بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: در روند تولید آثار برای شبکه نمایش خانگی می‌توان به سراغ موضوعات روز جامعه رفت، موضوعاتی که در حال حاضر دغدغه بوده و به همین دلیل جذابیت بالایی را برای مخاطب به همراه دارد.

وی ادامه داد: از جهت موضوعاتی که در شبکه نمایش خانگی امکان پرداختن به آن‌ها وجود دارد، می‌توان گفت که برای بازیگر نیز در این بخش جذابیت وجود دارد چرا که امکان تجربه کردن شخصیت‌های واقعی‎تر و زنده‎تری وجود دارد و از این جهت به بازیگر جای کار بیشتری می‎دهد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی "ساعت خوش" تصریح کرد: شبکه نمایش خانگی به لحاظ مالی با دیگر رسانه‌ها برای بازیگران تفاوتی ندارد و می‌توان گفت چنین تفاوتی در زمینه موضوعات فیلمنامه‌ها به چشم می‎خورد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با اینکه وضعیت مالی تلویزیون درمدت اخیر چندان مناسب نبوده و تعداد کار‌های تولیدی کم شده، اما اگر بازیگران برای تلویزیون هم کار کنند، دستمزد خودشان را دریافت می‌کنند.

بازیگر فیلم سینمایی " مشکل گیتی" توضیح داد: سینما و شبکه نمایش خانگی به نوعی بخش خصوصی قلمداد می‌شوند از این جهت دستشان بازتر است، اما به طور کلی ازنظر میزان دستمزد‌ها تفاوتی بین این دو رسانه و تلویزیون وجود ندارد البته به دلیل اوضاع مالی بهتر این دو بخش، بازیگران امکان دریافت کردن دستمزد خود را در زمان کوتاه‌تری ندارند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۵ فیلم سینمایی بازی کردم که چهار فیلم امسال اکران شدند. در این میان در فیلم " دزد و پری" نقش پررنگ تری داشتم و همچنین فیلم " من و شارمین" را آماده نمایش دارم که قرارا ست تا پایان سال جاری اکران شود.

بازیگر سریال " زیر آسمان شهر" با اشاره به حضور خود در یک مینی‌سریال تصریح کرد: مضمون مینی سریال "برکت" درباره فعالیت‌های بنیاد خیریه برکت برای محرومیت زدایی در مناطق محروم است که در استان خوزستان نیز جلوی دوربین رفته‌ایم.

بازیگر سریال "هتل" اظهار کرد: در این مجموعه نمایشی یک گروه مستند ساز برای تولید مستند از فعالیت‌های این بنیاد به مناطق محروم سفر می‌کنند. این مجموعه حالت مستند داستانی دارد در ۴ قسمت تهیه شده و به زودی روی آنتن می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: پس از همکاری با مهران مدیری در مجموعه "دورهمی"، صحبتی برای همکاری جدید نداشته‌ام. گویا قرار است مهران مدیری کار جدیدی را برای شبکه سه سیما بسازد، اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.