رضا داوودنژاد: بعد از چهار سال به عرصه بازیگری برگشتم

رضا داوودنژاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره نقش خود در سریال «پنچری» گفت: در این سریال نقش «قادر» را بازی می‌کنم که قادر به انجام هیچ کاری نیست و این قادر نبودن مسائل زیادی را برای قصه پیش می‌آورد.

وی درباره پیگیری دوباره فعالیت بازیگری خود اظهار داشت: پس از تحمل یک دوره بیماری و بعد از چهار سال دوری از عرصه بازیگری، امسال در فیلم سینمایی «فراری» و سریال «پنچری» بازی کردم.

باریگر «پشت کنکوری‌ها» درباره بازی در مجموعه تلویزیونی پنچری عنوان کرد: به خاطر بیماری‌ام مدتی کار نکردم. از طرفی پس از درمان، تهیه‌کنندگان می‌ترسیدند با من کار کنند. البته خودم می‌خواستم با یک کار خوب فعالیتم را دوباره شروع کنم. زمانی که فیلمنامه پنچری به دستم رسید، علاقه‌مند به حضور در این سریال شدم. خوشحالم که نیک نژاد این اعتماد را به من کرد و در این کار حضور داشتم.

بازیگر «مرهم» درباره جذابیت فیلمنامه پنچری اظهار داشت: به نظرم فیلمنامه سریال «پنچری» جذاب نوشته شده است و همه نسبت به کارشان در این سریال حساس هستند. با خواندن متن متوجه شدم، قصه حرف‌هایی برای گفتن دارد که برایم جالب است. معتقدم فیلمنامه اهمیت زیادی در سریال دارد؛ اما گاهی نسبت به این مسئله بی‌توجه هستیم و این امر باعث می‌شود مخاطبان خود را از دست بدهیم. به نظرم نوشتن یک فیلمنامه خوب نیاز به ذوق هنری و خلاقیت دارد و فقط با پول نمی‌شود یک اثر خوب ساخت.

داوودنژاد درباره وضعیت آثار طنز در سینما و تلویزیون تصریح کرد: سینما در حوزه کمدی مخاطب را به خوبی جذب کرده است و ما فیلم‌هایی مثل «نهنگ عنبر» را شاهد هستیم. از زمانی که آمدم سر کار به نظرم فضا برای کار بهتر شده است و راضی هستم. خوشبختانه سریال «پنچری» به استانداردهای لازم بسیار نزدیک است و می‌تواند مخاطب خوبی را جذب کند.