آقای خواننده خود را به دآر آویخت

 چستر بنینگتون خواننده‌ی گروه «لینکین پارک» روز گذشته خود را در خانه‌اش به دآر آویخت و خودکشی کرد. بنینگتون از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی راک در قرن بیست و یکم بود. او هنگام فوت 41 ساله بود.

پیش‌تر هم فردی مرکوری خواننده‌ی افسانه‌ای گروه «کوئین» در 45 سالگی و جان لنون خواننده نام‌آشنای گروه «بیتلز» در 40 سالگی درگذشتند.

چستر بنینگتون از دوستان کریس کُرنل خواننده فقید گروه «Soundgarden» بود. کُرنل 18 می سال جاری خود را به دار آویخت. روز گذشته (20 آوریل) سالروز تولد کُرنل بود که خودکشی چستر در این روز نشان می‌دهد که مرگ او تحت تاثیر مرگ دوستش بوده است.

بنینگتون صاحب 6 فرزند بود. او پیش از این سابقه اعتیاد و مصرف مواد الکلی را داشت اما به گفته خودش در چند سال اخیر پاک بود. جسد چستر بنینگتون شب گذشته (9 صبح به وقت محلی) در خانه این خواننده توسط پلیس‌ لس‌آنجلس پیدا شد.

چستر بنینگتون در سال 1999 (3 سال پس از شکل‌گیری گروه «لینکین پارک») به عنوان خواننده اصلی به این گروه پیوست. وی در 7 آلبوم گروه خوانندگی کرد و جزو محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی راک در سده 21 به شمار می‌رفت. «Numb»، «Crawlig»، «In The End»، «Papercut» و «Breaking the habit» از پرطرفدارترین قطعاتی بود که چستر اجرا کرد.