تذکر شورای نظارت به نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه»

اجرای نمایش« یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که چند شبی است در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده است، بعد از انتشار فیلمی جنجالی از این نمایش در فضای مجازی، با واکنش‌هایی همراه شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی با ورود به این مسئله ،پس از بازبینی مجدد کار تصمیم به توقف نمایش گرفتند و ادامه کار منوط به تعهد کارگردان پیرامون انجام برخی اصلاحات شد.

در ادامه با تعهد کتبی کارگردان و انجام اصلاحات، ادامه نمایش از سر گرفته شده است.

در این نمایش 80 دقیقه‌ای که نگاهی به معضلات اجتماعی زنان به ویژه وضعیت زنان کارتن خواب دارد، سیما تیرانداز، پانته آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی ایفای نقش می کنند. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به هانیه جوادی منش(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، قربان نجفی(مشاور کارگردان)، بهمن عباسپور و علی پالیزدار(تهیه کنندگان)، محمد قدس(مجری طرح و مدیر تولید)، ندا نصر(طراح لباس)، فریدون محرابی(طراح صحنه و نور)، سمانه گلکار(موسیقی)، احسان رافتی، آرزو آزادپور و مهدی گودرزی(عکاسان)، محمد صادق زرجویان(طراح گرافیک)، صادق داوری فر(طراح صدا)، فضل ا...تاری(ساخت تیزر)، آرزو آزاد پور(مدیر بین الملل)، امیر پارسائیان مهر(مدیر ارتباطات و روابط عمومی)،میثم تحریری و شمیس پورشاه رضایی(همکاران روابط عمومی)، گروه جارچی، گروه پژواک و گروه تئاتر مارکت(تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

یک دقیقه و سیزده ثانیه هر شب در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر میزبان مخاطبان است.