رقم‌های نجومی به تئاتر هم رسید!/ماجرای بلیت 1 میلیونی چیست؟

 نمایش اعتراف به کارگردانی شهاب حسینی تیر ماه امسال به سالن اصلی تئاتر شهر آمده و با خود مخاطبان و تماشاگران زیادی را به همراه آورده از کسانی که شاید هیچگاه پا به سالن تئاتر نگذاشته تا طرفداران همیشگی تئاتر.

این نمایش هر شب ساعت 21 به مدت 120 دقیقه در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا شده و در آن بازیگرانی چون خود شهاب حسینی، علی نصیریان، صالح میرزا آقایی، نیما رییسی، پرویز بزرگی و ... ایفای نقش کرده‌اند.

اجرای این نمایش در تئاتر شهر مصادف با نارضایتی برخی از اهالی تئاتر شد، برخی معتقد بودند که تئاترهایی که به اسم هنرمندان برجسته سینما اجرا می‌شود تنها می‌تواند تئاتر را به سمت گیشه و تجاری شدن بکشاند درحالیکه محتوای چندانی ندارد و خلاصه مناقشات زیادی با برپایی این نمایش و دیگر نمایش‌هایی که با حضور سوپراستارهای سینما ایجاد شد.

اما چند روزی است که نوای دیگری از  حاشیه‌های نمایش به  گوش می‌رسد، درحالیکه مدتهاست بلیت‌های این نمایش در گیشه به اتمام رسیده و بسیاری از مردم قادر به خرید بلیت نمایش نیستند و از این بابت ابراز ناراحتی می‌کنند.

اخباری از این دست که بلیت‌های اعتراف با قیمت‌های گزاف از جمله یک میلیون در بازار سیاه به فروش می‌رسد و حتی مطرح شده که به صورت رسمی در سایت نیز در مکان‌هایی در سالن اصلی این بلیت‌ها خرید و فروش شده است.

اگر سایت ایران کنسرت را بررسی کنیم بلیت‌های این نمایش تا هفتم شهریور ماه پیش فروش شده و کسی قادر به خرید و فروش نیست اما از سویی می‌بینیم که برخی به صورت اینترنتی با قیمتی گزاف مثل یک میلیون فروخته شده گرفته است!

رضا دادویی مشاور این پروژه در گفت وگو با فارس مطرح کرد که دراین باره چیزهایی به گوشش رسیده اما اطلاعی دقیق از آن ندارد و مطرح کرد که مدیریت تئاتر شهر در حال پیگیری و بررسی این قضیه است.

بخش نظرات صفحه نمایش اعتراف در ایران کنسرت نیز این بازار سیاه و خرید و فروش بلیت را به شرح واضح نشان می‌دهد.

 

پیمان شریعتی نیز درباره وضعیت رقم‌های نجومی نمایش به رسانه میگوید که با شناسایی و پیگیری بلیت‌ها باطل می‌شود، چنین چیزی تا به حال وجود نداشته و مسئولان سایت فروش هم باید پیگیری کنند! با شناسایی چنین بلیت‌هایی ، وضعیت قفل فعال شده و امکان استفاده از بلیت وجود نخواهد داشت.

وی می افزاید که همه مسئول بررسی چنین چیزی برای تکرار نشدن در آینده هستند، با وجود اینکه همه دوست دارند تئاتر مخاطب داشته باشد اما افراد سودجو و فرصت طلب نباید اجازه فعالیت پیدا کنند.

حال منتظر هستیم تا مسئولان ایران کنسرت و همینطور تئاتر شهر که هنوز موفق به زدن رد این فروش های نجومی غیر قانونی نشده اند، دراین باره پاسخ قانع کننده ارائه دهند.