«گذرموقت» در گروه آزاد اکران می‌شود

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره اکران فیلم «گذر موقت» گفت: با توجه به تعداد فیلم‌هایی که پشت اکران باقی ماندندنتوانستیم سرگروه سینمایی برای فیلم داشته باشیم به همین دلیل فیلم را در گروه آزاد اکران می‌کنیم البته فیلم از فضای شاد و مفرح برخوردار است و همین امر موجب می‌شود تا مخاطب خود را بیابد. 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «گذر موقت» از نیمه مرداد ماه در سینماهای تهران و شهرستان اکران می‌شود و اکثر پردیس‌های سینمایی اکران می شود، امیدواریم فیلم با اقبال مخاطبان مواجه شود. اقلام تبلیغاتی فیلم آماده شده، پوستر توسط احسان برآبادی و آنونس فیلم توسط بهزاد طهماسبی با صدای ابوالحسن تهامی آماده شده است. 

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی گذر موقت یک فیلم شاد، مفرح و کمدی است که در آن تعداد زیادی از بازیگران شناخته شده حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو مرد در شبی تاریک تصمیمی مفرح می‌گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می‌کنند.

اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، پیام امیرعبدالهیان، آوا درویشی، مرتضی ضرابی و شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، لادن مستوفی در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند و تهیه‌کنندگی فیلم را مهدی رحمانی برعهده دارد.