خانم بازیگر: قابلیت‌های بسیاری در زمینه بازیگری دارم

مریم بوبانی بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر  گفت: به طور یقین انتخاب درست من درباره مجموعه‌های نمایشی نقش‌هایی نیست که بازی می‌کنم چرا که با قابلیت‌های که در خودم می‌بینم، توانایی ایفای نقش‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تری را دارم.

                                                                                                                           
وی ادامه داد: فیلمنامه‌نویسان ما فقط به فیزیک بازیگر توجه می‌کنند و نقش را آنگونه می نویسند و کارگردان‌ها برای انتخاب بازیگر برای نقش‌های مختلف، بیشتر به فیزیک توجه دارند تا بازی.


بازیگر سریال تلویزیونی " زیر پای مادر" تصریح کرد: به شخصه فکر می‌کنم قابلیت‌های بسیاری در زمینه بازیگری و نقش‌های مختلف می توانم داشته باشم مانند یک وکیل، قاضی و همسر، از این رو تصور می‌کنم ماجرای ایفای نقش ها باید کمی از دایره مادربودن خارج شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: وقتی ماجرا از گستره مادر بودن خارج شود من به عنوان یک بازیگر می‌توانم خود را محک بزنم. فکر می کنم انتخاب بازیگر برای ایفای یک نقش بر اساس فیزیک او به نوعی کشتن خلاقیت در آن فرد به شمار می رود.


بوبانی افزود: امیدوارم در نقش‌های دیگر چنین فرصتی در اختیار من قرار داده شود که بتوانم آنچه را که در چنته دارم، رو کنم و فکر می‌کنم اگر می خواستم ثابت کنم که در نقش مادر بازیگر خوبی هستم، کافی است و توانستم این موضوع را به اثبات برسانم.

وی یادآور شد: تا زمانی که نقش دلخواهم به من پیشنهاد شود به عنوان یک بازیگر تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که سعی کنم نقش مادرهای مختلف را به صورت متفاوت از یکدیگر ایفا کنم و تلاش خود را به کار بگیرم تا این مادرها از حالت یک مادر زار و زبون خارج شود.

بازیگر فیلم سینمایی " زیر سقف دودی" ادامه داد: در روند ایفای نقشم همواره تلاش می‌کنم مادر مورد نظر از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد و در بخش‌هایی از زندگی‌اش به صورت مستقل عمل کند.

وی تصریح کرد: ایفای نقش‌های مثبت و منفی با یکدیگر تفاوتی برایم ندارند بلکه نکته مهم این است که به عنوان یک بازیگر بتوانم از قالب خودم خارج و به قالب دیگری وارد شوم.

بازیگر سریال تلویزیونی " مختارنامه" خاطرنشان کرد: در بخش‌هایی از سریال " ستایش" در قالب نقشی منفی به ایفای نقش پرداختم تا اواخر آن مجموعه که در نهایت مشخص شد فرد مورد نظر آن شخصیت منفی را ندارد. ترس و واهمه‌ای از تجربه نقش‌های منفی و یا نقش‌های جدیدی که تاکنون ایفا نکرده‌ام، ندارم.