پیکر مرحوم شکوهی در جوار فردوسی آرام گرفت

 پیکر مرحوم استاد غلامرضا شکوهی، شاعر پیشکسوت و آئینی خراسان رضوی با حضور مسئولین فرهنگی و جمعی از شاعران این استان در مقبره شاعران خراسان رضوی در محوطه آرامگاه فردوسی تشییع و به خاک سپرده شد.

 صبح امروز پیکر مرحوم استاد غلامرضا شکوهی، شاعر پیشکسوت و آئینی خراسان رضوی با حضور مسئولین فرهنگی و جمعی از شاعران این استان در مقبره شاعران خراسان رضوی در محوطه آرامگاه فردوسی تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم، سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، علی ثابت‌نیا مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، جمعی از شاعران خراسان رضوی و خانواده مرحوم استاد غلامرضا شکوهی حضور داشتند.

استاد غلامرضا شکوهی غزل سرای نامدار خراسانی در هفته گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت.

شاعر آیینی و غزلسرای نامدار معاصر، استاد غلامرضا شکوهی پس از مراسم تجلیل از وی در بخش ویژه‌ شب شعر مقام رضا (علیه السلام) در تهران در مسیر دچار عارضه مغزی شده و متعاقب آن ایست قلبی شد، که پس از رساندن ایشان به بیمارستان با تلاش پزشکان احیا شده و در حالت کما به سر می‌برد، اما ساعتى بعد ، دار فانى را وداع گفت.

از جمله مجموعه‌های این شاعر خراسانی می‌توان به «صد پرده آواز خاموش» ، «سُرمه ای درغزل»، «یک ساغر نگاه» ، « آهی بر باغ آیینه» اشاره کرد.