بازیگر نابرده رنج با محمودرضا قدیریان همبازی شد

فیلمبرداری سریال «برنا» با پیوستن سیاوش طهمورث به جمع بازیگران این سریال ادامه دارد.

سیاوش طهمورث که از پیشکسوتان بازیگری عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است، به جمع بازیگران این سریال پیوسته تا در نقش سرهنگ معتمدی بازی کند.

تصویربرداری سریال «برنا» که به تهیه‌کنندگی پریوش کاشانی برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما در حال تولید است، به نیمه رسیده است.

گفتنی است؛ پیش از این نیز هنرمندانی چون فریده سپاه منصور، آشا محرابی،محمودرضا قدیریان، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا و ایمان صفا به ایفای نقش در سریال «برنا» پرداخته بودند و با اضافه شدن سیاوش طهمورث به این جمع، ضبط این سریال در لوکیشن اطراف خانه هنرمندان ادامه دارد.

تصویربرداری این مجموعه علاوه بر تهران، در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، همدان، لرستان، زنجان، اردبیل، مرکزی و هرمزگان انجام می شود و تمامی لوکیشن‌ها نیز تاکنون انتخاب شده اند.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده:

قصه آدم شدن و آدم ماندن.... جوانی جویای کار راهی سفری پر ماجرا می شود. ابتدای راه خام است و سری پر غرور دارد اما ذره ذره در سرزمین پهناور ایران جستجو می‌کند. گاهی به کسوت یک ماهیگیر در می‌آید در حاشیه خزر، گاه آهنگری پیشه می‌کند در شهری کوچک. در روند این سفر طولانی درگیر ماجراهای دیدنی می شود.

سایر عوامل سریال «برنا» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: عباس رنجبر، تهیه کننده: پریوش کاشانی، مدیر تصویربرداری: حسن سلطانی، برنامه ریز: یوسف روحانی، دستیار اول کارگردان: امین رنجبر، مدیر تولید: مسعود بانی خیر.