آخرین خبر درمورد جشنواره تئاتر سوره

رحمت امینی دبیر هنری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره درباره این جشنواره عنوان کرد: خوشبختانه این جشنواره بین اهالی تئاتر شناخته شده است.

وی در ادامه یادآور شد: بعد از یک وقفه یک ساله شکل اجرایی کار متفاوت شد این جشنواره برای هنرمندان استانی خیلی ارزشمند است چرا که می‌توانند آثارشان را به خوبی عرضه کنند. آثار در سه منطقه با سه نوع داوری صورت گرفته سپس در تهران ارائه شده است.

امینی با تأکید بر ارائه این آثار منتخب استانی در تهران گفت: کیفیت آثار به نظر داوران نسبت به دوره‌های گذشته بهتر بوده است در نهایت این تماشاگران هستند که نمره قابل قبول باید به آثار بدهند. داوران هم آثار را بررسی می‌کنند و نمره نهایی را می‌دهند.

وی همچنین درباره بین‌المللی شدن کار جشنواره تئاتر سوره گفت: در این زمینه باید سعه صدر داشته باشیم و تلاش کنیم تا به آن جایگاه دست پیدا کنیم. خوشبختانه راه زیادی راه رفته‌ایم اما باز هم راه زیادی در پیش داریم.

دبیرهنری جشنواره تئاتر سوره توضیح داد: به یک نوعی فعالیت‌های جشنواره تئاتر سوره بازخوردی از فعالیت‌های نمایشی حوزه هنری است بهتر است از اینها حمایت شود تا شاهد کارهای بهتری در آینده باشیم. باید نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنیم و آسیب شناسی دقیقی هر سال بر کارها داشته باشیم.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره از 15 مرداد ماه به مدت 5 روز برگزار می شود. مراسم اختتامیه این جشنواره 20مرداد ماه با حضور هنرمندان و مدیران هنری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.