خانم بازیگر از نقشش در سریال شهرزاد می گوید

آتنه فقیه‌نصیری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: این روزها مشغول ایفای نقش در فصل دوم سریال «شهرزاد» و همچنین مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» هستم.

وی ادامه داد: تصویربرداری فصل دوم «شهرزاد» همچنان ادامه دارد و قرار است تصویربرداری فصل سوم این مجموعه نیز با تعطیلی چند روزه پس از فصل دوم آغاز شود.

10

بازیگر سریال تلویزیونی «شیدایی» تصریح کرد: براساس بازخوردی که از برخوردهای مردم درباره فصل دوم سریال «شهرزاد» داشته‌ام، متوجه شدم تا اندازه بسیار زیادی این سریال را دنبال می‌کنند و به آن علاقه دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: فصل نخست سریال «شهرزاد» از شخصیت‌ها و روابطی برخوردار بود که برای مردم تازگی داشت اما هم‌اکنون مردم با آن‌ها آشنا شده‌اند و به‌خوبی چنین شخصیت‌هایی را می‌شناسند و در عین حال در فصل دوم «شهرزاد» اتفاق‌های جدیدی به‌وقوع می‌پیوندد که مخاطبان این رویدادها را پیگیری می‌کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «دختران» یادآور شد: شخصیتی که در فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» و در روند همکاری با سروش صحت ایفا می‌کنم، نقشی است که در سری جدید ساخت این مجموعه به آن اضافه شده و در سری قبل وجود نداشت.

11

وی خاطرنشان کرد: فصل دوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» پس از پایان ماه‌های محرم و صفر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

گفتنی است، در فصل نخست سریال «لیسانسه‌ها» هنرمندانی همچون هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیرکاظمی، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم سیاحی، متین ستوده، سیاوش چراغی‌پور و مهران رجبی به ایفای نقش پرداختند.