"اینجا تهران است" تعاملی بین مردم و مسئولین

مهدی رادفر تهیه کننده برنامه گفت: «برنامه اینجا تهران است» در لحظه، تعاملی و ارتباط گرا بین مردم و مسئولین است، کمتر برنامه ای تهیه می شود که هم در ارتباط با مسئولان پررنگ باشد و هم صدای مردم و مسئولین را تواما به هم برساند، این مهم ترین شاخصه برنامه که در جای خودش کم نظیر است و حجم گسترده ای از اطلاعات و اخبار در حوزه های مختلف را در طول سال از مسئولین پوشش می دهد.

وی با اشاره به اهداف برنامه افزود: اطلاع رسانی از اتفاقات و رویدادهایی که در جای جای استان تهران می افتد، این اتفاقات می تواند فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی و... باشد که دانستن آن می تواند برای شهروندان استان تهران جالب توجه و تعاملی باشد. هدف غایی و نهایی این برنامه رفع مشکلاتی است که با رساندن صدای مردم آن منطقه به گوش مسئولین، می توان به زندگی بهتر آنها کمک کرد.

رادفر خاطر نشان کرد: مسئولین از طریق تلفن و پیامک های شهروندان از مشکلات مردم آگاه می شوند، برنامه نمی تواند پیگیر رفع مشکل شهروندان باشد این مردم هستند که می توانند نظارت کنند که مشکلاتشان رفع شده است یا خیر، اگر مشکل شان حل نشده باشد از مسئول مربوطه خواسته می شود در برنامه حضور یابند و در مورد آن توضیح دهند.

برنامه اینجا تهران است کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری رادیو تهران است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.