سوت پایان "لژیونر" به گوش می رسد

مسعود آب‌پرور کارگردان مجموعه تلویزیونی «لژیونر» درباره روند تولید همزمان با پخش این سریال گفت: امشب قسمت یازدهم مجموعه نمایشی «لژیونر» روی آنتن می‌رود و ما در حال آماده‌سازی قسمت پانزدهم هستیم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» خاطرنشان کرد: همزمان با مراحل تدوین، کار موسیقی و صداگذاری انجام می‌شود و کل مجموعه تا این هفته به اتمام می‌رسد.

شایان ذکر است؛ سریال «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی از شنبه ۳۱ تیر ماه روزهای زوج ساعت ۱۹ و ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

جدیدترین سریال مسعود آب پرور به حواشی ورزش می پردازد و روایتگر مسائل مورد علاقه جوانان در بستر ورزشی است. محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و... بازیگران اصلی این سریال هستند.

فیلمنامه سریال را پیمان عباسی نوشته و قصه درباره دو دوست به نام‌های بهمن (حسن پورشیرازی) و توفیق (محمدرضا شریفی‌نیا) است که مثل دو برادر به هم نزدیک هستند، اما از نظر شخصیتی بسیار از هم دورند. این دو دوست (بهمن و توفیق) در دو شاخه مختلف مرتبط با رشته ورزشی فوتبال فعالیت می‌کنند.