بازگشت دوباره جیمز باند

دنیل کرگ سه شنبه شب با حضورش در برنامه «شو دیروقت با استیون کولبر» رسما تایید کرد که در بیست و پنجمین فیلم جیمز باند، دوباره نقش مامور ۰۰۷ را بازی خواهد کرد.

نیویورک تایمز و دیگر رسانه ها قبلا گزارش داده بودند که کرگ برای این فیلم بازخواهد گشت، اما تا حضور او در برنامه کولبر، این قضیه شخصا توسط این بازیگر یا تهیه کنندگان فیلم تایید نشده بود.

وقتی کولبر از کرگ پرسید که آیا او دوباره نقش این مامور مخفی را ایفا خواهد کرد یا خیر، او مستقیم گفت «بله». او گفت چند ماهی است که می داند قرار است دوباره این نقش را بازی کند و اضافه کرد: مدتی است که در این مورد مشغول بحث بوده ایم، اما فقط داشتیم سعی می کردیم جزییات را تعیین کنیم. من همیشه می خواستم دوباره این نقش را بازی کنم، اما فقط به کمی استراحت نیاز داشتم.

او همچنین تایید کرد که این آخرین باری خواهد بود که در قالب این جاسوس نمادین ظاهر خواهد شد و گفت: می خواهم در بالاترین حالت از این نقش کناره گیری کنم و خیلی مشتاقش هستم.

صبح روز سه شنبه، او به یک برنامه رادیویی بوستونی گفته بود هنوز هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده و اضافه کرده بود که قصدش کش دادن ماجرا برای گرفتن پول بیشتر نیست. او گفته بود: «این یک تصمیم خیلی شخصی است و من می دانم که تهیه کنندگان می خواهند فیلم را زودتر بسازند، من هم در تئوری دوست دارم در آن بازی کنم، اما هنوز تصمیمی درباره آن گرفته نشده است.»

در مصاحبه اش با کولبر، کرگ به این مصاحبه های قبلی اشاره کرد و خطاب به کولبر گفت: من باید از تمام کسانی که امروز با آن ها مصاحبه کردم معذرت خواهی کنم چون می خواستم این خبر را به تو بگویم.

کرگ مدتی قبل گفته بود «ترجیح می دهم این لیوان را بشکنم و رگ هایم را بزنم تا اینکه بخواهم یک بار دیگر نقش جیمز باند را ایفا کنم». کولبر هم در مورد این حرفش از او سوال کرد و او در پاسخ گفت: «بهانه آوردن فایده ای ندارد، اما آن مصاحبه دو روز بعد از تمام شدن فیلمبرداری فیلم آخر بود و مستقیم رفته بودم سر مصاحبه و طرف پرسیده بود می خواهی یک فیلم دیگر هم بازی کنی که من گفتم نه!»

بیست و پنجمین فیلم جیمز باند که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، روز هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.