برگزاری کنسرت خواننده "جادوی صدا"

سینا شعبانخانی خواننده جوان موسیقی پاپ که بیشتر مخاطبان او را با اجرای اثر "جادوی صدا" می‌شناسند، در جدیدترین تجربه اجرای صحنه‌ای خود با هموطنانش در شاهرود دیدار می‌کند.

به طور یقین اجرای قطعه ویژه تیتراژ پایانی برنامه "ماه عسل" در سال جاری زمینه‌ای گسترده را برای موفقیت هرچه بیشتر این هنرمند جوان فراهم کرد.

این خواننده موسیقی پاپ همچنین با حضور در برنامه "خندوانه" نیز آثاری از جمله "جادوی خاص" را برای مخاطبان تلویزیون اجرا کرد و بنا به درخواست رامبد جوان بخش‌هایی کوتاه از یک قطعه موسیقی ایرانی را هم خواند.

این هنرمند جوان در خانواده‌ای هنرمند و آشنا با موسیقی رشد و پرورش پیدا کرده به گونه‌ای که علاوه بر پدرش که در زمینه نوازندگی پیانو فعالیت می‌کرد، دیگر اعضای خانواده‌اش مانند عمویش نیز در عرصه موسیقی فعالیت می‌کرد.

سینا شعبانخانی چندی پیش نخستین کنسرت خود را در شهر تهران برگزار کرد و پس از آن تور کنسرت‌های او در شهر‌های مختلف آغاز شد و او تاکنون در بسیاری از شهر‌ها از جمله آبادان روی صحنه رفته است.

"عمدا" یکی از قطعه‌های پرطرفدار این خواننده جوان است که او هر مرتبه در کنسرت‌هایش بنا به درخواست مخاطبان حاضر در سالن اجرا می‌کند.

در کنسرت پیش روی سینا شعبانخانی قطعه‌های خوب یا بد، چشماتو ببند، عاشقم توام، آروم جونم (جادوی خاص)، چشمای مست، تب چشمات، من بی تو، من بی قرارم و نیز روی صحنه می‌رود.

سینا شعبانخانی ۲۶ مرداد ساعت ۲۱:۰۰ در سالن ذوب آهن شاهرود به اجرای برنامه می‌پردازد.