اجرای حکم شلاق برای بازیگر مشهور سینما

بازیگر مشهور سینما  که به اتهام ارتکاب عمل منافی عفت به شلاق محکوم شده بود بعد از تحمل مجازاتش راهی بیمارستان شد.آقای بازیگر متهم است دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده و در پرونده‌ای دیگر با رانندگی در حالت غیرعادی باعث مرگ دختر دیگری شده است. اولین برگ از این پرونده شکایت دختر جوانی بود که چندی قبل در دادگاه کیفری یک استان تهران به ثبت رسید. این دختر مدعی بود یکی از بازیگران مشهور سریال‌های تلویزیونی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

او مدارکی به دادگاه ارائه کرد که ادعایش را تأیید می‌کرد. از این گذشته متخصصان پزشکی قانونی نیز تأیید کردند که وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. دختر جوان در بیان جزئیات آنچه اتفاق افتاده بود به قضات دادگاه کیفری گفت: مدتی قبل با این بازیگر معروف آشنا شدم و او گفت قصد دارد با من ازدواج کند.

او حتی یک روز به خواستگاری‌ام آمد و همه‌چیز به‌طور رسمی انجام شد تا اینکه یک شب او از من دعوت کرد که برای شرکت در یک مهمانی به خانه‌اش بروم. در پایان مهمانی وقتی همه مهمان‌ها رفتند او یک لیوان شربت به من داد اما بعد از نوشیدن آن دچار سرگیجه شدم و درحالی‌که نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم او من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

آن شب به سختی خودم را به خانه‌مان رساندم اما بعد از آن هرچه با او تماس گرفتم جوابم را نداد و گفت از ازدواج با من صرف‌نظر کرده است. به‌دنبال این شکایت بازیگر مشهور به دادگاه احضار شد. او به‌طور کلی همه‌چیز را منکر شد و گفت بی‌گناه است اما همه شواهد و مدارک علیه او بود. به این ترتیب قضات دادگاه برای وی قرار وثیقه صادر کردند اما چون او قادر به تأمین این وثیقه سنگین نبود راهی زندان شد.

*رانندگی در حالت غیرعادی

طی چند روزی که بازیگر مشهور پشت میله‌های زندان بود تلاش زیادی کرد تا هر طور شده وثیقه را تأمین کند و از زندان آزاد شود. او سرانجام با کمک نزدیکانش توانست از زندان آزاد شود اما هنوز چند روز از آزادی‌اش نگذشته بود که این بار به دردسر بزرگ‌تری گرفتار شد.

او که نیمه شب از یک مهمانی به خانه‌اش برمی‌گشت و حالت غیرعادی داشت در جریان یک سانحه رانندگی با خودروی دختر جوانی تصادف کرد و باعث مرگ او شد. هرچند در نگاه اول همه‌چیز یک حادثه به‌نظر می‌رسید اما وقتی معلوم شد که آقای بازیگر مشروبات الکلی مصرف کرده بود پرونده دیگری به اتهام شرب خمر و رانندگی در حالت مستی برای او باز و بار دیگر کارش به دادگاه کشیده شد و قرار است به‌زودی دادگاه در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

*اجرای حکم شلاق

دختر جوانی که شاکی آقای بازیگر است از اجرای حکم شلاق آقای بازیگر خبر داد و از مسئولان قضایی به‌خاطر اجرای عدالت تشکر کرد. او گفت: متهم فکر می‌کرد چون بازیگر است و همه او را می‌شناسند می‌تواند از اجرای عدالت فرار کند اما دادگاه عادلانه به این ماجرا رسیدگی کرد و او به‌خاطر انجام عمل منافی عفت عمومی به 99ضربه شلاق، ممنوعیت از انجام کلیه فعالیت‌های هنری و پرداخت ارش البکاره و اجرت المثل محکوم شد.

وی ادامه داد: با اینکه او به این رأی اعتراض کرد اما حکم تأیید شد و او چند روز قبل در واحد اجرای احکام یکی از دادسراهای تهران 99ضربه شلاق خورد و از آنجا راهی بیمارستان شد. همچنین دادگاه حدود 200میلیون تومان ارش البکاره و اجرت المثل تعیین کرده است که من قصد دارم این مبلغ را به بیماران سرطانی کمک کنم.