اعلام برنامه‌های جشنواره موسیقی جوان

جشنواره موسیقی جوان از ۸ شهریور ۱۳۹۶ کار خود را در تالار رودکی با بخش تک‌نوازی تار آغاز می‌کند و به‌دنبال آن، نوازندگان و خوانندگان در بخش‌های مختلف تا ۲۶ شهریورماه در حضور هیئت داوران به اجرا می‌پردازند.

در این دوره از جشنواره، ۵۰۰ نوازنده و خواننده در قالب سه گروه سنی، در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی روی صحنه خواهند رفت.

با تمام شدن اجراها، یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ۲۷ شهریورماه با اعلام برگزیدگان، در قالب مراسم اختتامیه، در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.

راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره باید یک ساعت قبل از شروع برنامه با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به تالار رودکی به نشانیِ تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، طبقه سوم بنیاد رودکی مراجعه کنند.

یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت استادان موسیقی توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران و در قالب سه گروه سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال) از ۸ تا ۲۷ شهریورماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.