دکورهای مختارنامه در حال تخریب

محمود فلاح تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» گفت: در مورد شهرک «مختارنامه» سازمان صدا و سیما به من اعلام کرد که این دکورها را نمی‌خواهد و من هم آنجا را به مالکان واگذار و انبارها را به‌طور کامل تخلیه کردم.

وی ادامه داد: ماجرای شهرک «مختارنامه» پس از دو سال دوندگی من، اینگونه به پایان رسید و هیچ درخواستی از سوی صداوسیما که می‌توانست نقش بسیار مؤثری را ایفا کند و همچنین بخش خصوصی، صورت نگرفت.

تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» تصریح کرد: پس از واگذار کردن این شهرک دیگر به آن منطقه نرفته‌ام اما با توجه به اینکه حفظ دکورها نیاز به نگهداری دارد، فکر می‌کنم تلاشی برای نگاه داشتن آن صورت نگرفته و به همین دلیل دکورها در حال تخریب است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص آخرین وضعیت سریال تاریخی «میرآب» اظهار کرد: متأسفانه هیچ‌کس از ساخت «میرآب» استقبال نکرد البته وزارت نیرو در ابتدا برای تأمین هزینه‌های تولید اعلام آمادگی کرد اما نهادهای دیگر معتقد هستند که ما مشکل کمبود آب نداریم و به همین جهت برای سرمایه‌گذاری وارد میدان عمل نشدند.

تهیه‌کننده سریال «میرآب» یادآور شد: «میرآب» پروژه‌ای سنگین بود و حمایت مالی وزارت نیرو برای ساخت آن به تنهایی کافی نبود از این جهت به‌طور تقریبی ساخت این اثر متوقف شده است.

تهیه‌کننده سریال «مختارنامه»

وی تصریح کرد: کیومرث پوراحمد در طول مدت زمانی که ما مشغول انجام دادن دوندگی‌های لازم برای تولید سریال «میرآب» بودیم،‌نگارش فیلمنامه را بر عهده داشت اما با توجه به توقف این پروژه او هم در روند نگارش دست نگه داشته است.

فلاح خاطرنشان کرد: امیدوارم در صورت جذب حمایت‌های لازم، بتوانم امسال سریالی را به کارگردانی امراله احمدجو برای شبکه نمایش خانگی بسازم، در صورت قطعی شدن تولید این پروژه وارد مرحله پیش‌تولید و سپس تولید این اثر می‌شوم.