آقای بازیگر مهمان «صبح یک روز لعنتی»

 بهزاد فراهانی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر شب گذشته به تماشای نمایش «صبح یک روز لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی نشست.

این نمایش از سوم مرداد اجراهای خود را در سالن سایه تئاتر شهر آغاز کرد.

فراهانی پس از تماشای نمایش گفت: نثر، دیالوگ و نمایش‌های حسن باستانی را به‌ دلیل متفاوت بودن دوست دارم.

وی در ادامه افزود: کارگردان این نمایش توانسته گروه خوب و متبحری را در کنار هم جمع کند تا دیدن نمایش جذاب شود.

فراهانی با اشاره به اینکه خشونت در این نمایش، زیر پوست طنز قرار گرفته است گفت: به‌نظر من این موضوع، خشونت بیشتری را می‌طلبد. بازیگران نمایش به‌خوبی ایفای نقش می‌کنند؛ اما لازم است بگویم که اگر به‌جای رویا افشار، فرد دیگری این نقش را بازی می‌کرد، به این حد دلنشین نبود.

 در این نمایش 60 دقیقه‌ای که هر شب، ساعت 20:30 به روی صحنه می رود، بازیگرانی همچون: رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به؛ مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سامان پورسلیمانی، گروه کارگردانی: مژگان حسینی و نیلوفر فاطمی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: فرنوش فرجندی، دستیار طراح‌صحنه: نیلوفرفاطمی و محمد علیزاده، عکاسان: ماندانا عضد آزاد و پریسا صالحی، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان‌مهر، همکار روابط عمومی: شمیس پورشاهرضایی و تبلیغات: گروه تئاتر مارکت اشاره کرد.

علاقه مندان به تهیه بلیت می توانند به صفحه فروش این نمایش در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/sobheyeruzelanati مراجعه کنند.