سریال جدید کارگردان "عاشقانه" کلید خورد/ عکس

مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج سیما، با حضور در پشت صحنه سریال تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی، در جریان روند تولید و ساخت این سریال تلویزیونی قرار گرفت.

در این مراسم ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال پاهای بی‌قرار، منوچهر هادی کارگردان سریال و بازیگرانی همچون حمید گودرزی، لیندا کیانی، آرش مجیدی، سیروس همتی حضور داشتند.

در آغاز، ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال پاهای بی قرار گفت: سعی کردیم از گروه حرفه‌ای چه پشت دوربین و چه جلوی دوربین استفاده کنیم. داستان این سریال از سال 57 تا زمان حال ادامه دارد. حدود چهل بازیگر اصلی داریم که تا به حال نیمی از آنها انتخاب نشده است.

وی افزود: پس از لوکیشن شهرک غزالی، به کوچه پس کوچه‌های تهران و مناطق جنگی خواهیم رفت و روایت قصه را در آنجا ادامه می‌دهیم. فیلمبرداری ما حدود ده ماه طول می‌کشد

بازدید مدیر شبکه پنج سیما از پشت صحنه سریال پاهای بی‌قرار

در ادامه، زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما اظهار داشت: خدا را شکر از سال گذشته با تمهیداتی که از طرف مدیران اندیشیده شد، ساخت برنامه‌ها و سریال‌ها در این شبکه به ساماندهی مناسب‌تری رسید. در حوزه تولید سریال، شبکه پنج وضعیت خوبی دارد و  فیلم‌ها با کیفیت بالایی تولید شده است. خوشبختانه افراد کاربلدی در تولید و بازیگری، نویسندگی و کارگردانی و ... در شبکه پنج برای ساخت سریال و فیلم ورود کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ایرج محمدی تهیه‌کننده خوشنام و کاربلدی است که پیش از این هم توفیق همکاری با یکدیگر را داشتیم. از طرفی منوچهر هادی هم کارگردان شناخته شده و خوبی است که نیازی به توصیف ندارد. خوشبختانه پشت دوربین و جلوی دوربین از عوامل حرفه‌ای استفاده شده که نوید کار خوبی را می‌دهد.

در پایان این مراسم، منوچهر هادی کارگردان سریال «پاهای بی‌قرار» گفت: از آقای زین‌العابدین تشکر می‌کنم که شناخت کاملی روی هنرمندان و عوامل این مجموعه دارند. از اعتماد ایرج محمدی هم ممنونم و امیدوارم با حضور بازیگران و عوامل، کار قابل قبولی را بسازیم.

در پایان این دیدار صمیمانه، سکانسی از این سریال با بازی آرش مجیدی در نقش مالک تصویربرداری شد.